Reply on: AAA #91665:
nedava mu nic, vsetko sa pouziva do investicii.spolocnost s majetkom v hodnote 11,5 miliardy a ziskom cca 200 mil. po zdaneni by mestu ako 59,29% akcionarovi mohla v podobe predaja priniest viac. Vsetko by aj tak zalezalo na cene, ktoru by mesto za BVS mohli dostat.
Mestske lesy odvolavam, kedze novy investor by zrejme drevo vytazil a nic ztoho.
OLO by mozno tiez nebolo naskodu za podmienok, ze by sa zacali starat o cistenie komunikacii a odpadkove kose v meste.
No BVS mesto skutocne mat nemusi. Cenu vodneho a stocneho reguluje aj tak stat.
drink
- Veľmi pozitívne je, že sa tým niekto konečne vážne zaoberá
- Nepáči sa mi odsúvanie nákupu nových električiek. To sa nám za pár rokov vráti ako facka. Ak má fungovať pretržalská vetva, potrebujeme 20 - 25 nových, 40-metrových, (aspoň čiastočne) nízkopodlažných, klimatizovaných (myslím to vážne) električiek s približne 70-timi miestami na sedenie.
Prestavby K2, T3 sú v súčasnosti koncepčne zastaralé a pripúšťal by som maximálne pár (šoto-)kusov. Je to investícia na 40 rokov
Kde nájsť peniaze?
Neviem ?
- vyššie cestovné?
- menej investícii do ciest?
- drahšie parkovanie v centre?
- menej nových autobusov? (au, nebite ma)
- použitie busov SL v rámci BID na mestské linky?
- viac vlakov v meste? (S-Bahn súpravy tiež treba kúpiť, že)
- eurofondy?