Chcem touto cestou "poďakovať" vodičovi 96/4, ktorý zastavil na linke 70 na ASMN ako tretí v poradí a neunúval sa znovu zastaviť pri označníku, takže sa jedna babka s francúzskymi barlami, ktorá čakala pri označníku, musela štverať do Karosy na linke 50.
Odbor stratégie DPB a odbor plánu a controllingu DPB majú moju hlbokú úctu za zrozumiteľné a jednoznačné pomenovanie súčasného stavu a seriózny plán do budúcnosti. Malou chybičkou krásy spracovania je, že do tabuliek zabudli dať Ikarusy 280.
Nezdá sa mi jedno - že základným zdrojom na financovanie budú vnútorné úspory DPB z reštrukturalizácie podniku a obnovy parku autobusov. Tie úspory totiž vzniknú až následne, po obnove.
A generálnou vadou na kráse predkladaného materiálu je návrh predkladaného uznesenia - poslanci ho majú ZOBRAŤ NA VEDOMIE, čo preložene znamená, že niekto si niečo spísal a povedal, my poslanci sme to zaregistrovali a budeme si naďalej robiť po svojom (t.j. nerobiť nič).
Mňa by hlavne zaujímalo, ako JamaVOku merala tých 70 km/h.... Mala so sebou radar ? ?
Áno, Sanos vytiahol hore Pražskou 70 podľa svojho rýchlomeru, v reále tak 60.
S trolejbusmi som mal ale radšej iné adrenalínové zážitky - jazdu plnou rýchlosťou cez rozjazdovú výhybku Trnavská/Trnavská x Jégého (pri ZŠ) alebo cez kríženie Šancová x Karpatská - vtedy ešte všetko podvesné armatúry, prípadne jazdu 40 km/h a pod jazdou oblúkmi na Trnávke...
Ale však to nie sú lieky aby ťa z chrípky vyliečili. Akurát ti môžu trochu posilniť obranyschopnosť. Žiadne zázraky. Keby to stále nereklamovali, tak by si to nikto ani nekúpil. ?
najprv tam bola len trvala zelena. Ale vcera som tam pozoroval cervenu. Najprv som si myslel ze to spustila nejaka 98, ale nie. Tam bol pevny signalny plan.
pochybujem ze aktivia od danone niekomu skutocne pomoze...
neda sa vyhoviet kazdemu
jednu chcu tych 30 iny 20 niekto chce aby sa nekurilo vobec, neda sa vyhoviest vsetkym
Prečo musí byt v MHD 30°C ked vonku nieje ani 5°C ved to je na 100% chrípku? Normalny cestujúci je oblečeny tak aby mu nebola na zastavke zima v MHD sa spoti a po vystupeni je chory. Pochibujem ze dopravny podnik bude v prostriedkoch rozdavat AKTIVIU od DANONE
V oblasti Chalupkovej ide o.i. o to, aby sa statická doprava patrične obmedzila, a aby sa vyvorili optimálne podmienky pre peších, ale aj pre MHD. Električka to už nebude, ale tak aspoň maximum preferencie cez BUS pruhy.
A trolejbus po Landererovej? ?
Krat. hovorila o tom, že križovatky a uzly majú obmezdenú priepustnosť, a podľa toho by sa mala dimenzovať aj statická doprava.
Ale to, že ak sa povie doprava, tak prvé, čo ľudí napadne, sú zápchy, autá, križovatky, parkovanie a počet jazdných pruhov... to je problém nielen magistrátu tuto v BA. A nielen v BA.
Zdá sa, ze K2-kám (K2S-kam?!?) sa bude dodavat stredny NP clánok? Nebolo by lepsie z dvoch T3 urobit jednu trojclankovu?
Ci myslíte, ze chcu vyrabat upne nove? http://www.parsnova.cz/index.php?im=101&lang=cz
Ake su kapacity UD, kolko myslite, ze by ich dokazali rocne dat do uzivania. Tri, styri? Ci aj to je vela?
ivanbuto