Nikde na internete nie je. Môžem ti ho osobne dať, prípadne poslať mailom. Nepresadzujem však tvrdohlavu "moje" riešenie, na magistráte bol vypracovný tzv. variant č. 5, pri ktorom síce nie je prestup na jednej hrane, ale je to veľmi dobre vymyslené a osobne by bol rád keby sa realizoval, má totiž lepšiu priepustnosť križovatky ako moje riešenie a bezpečnosť prestupu je zrovnateľná.
Mal by som len jednu otázočku, či sú už známe CP L83, 84, 184, keďže pozajtra sa majú (by sa mali) meniť trasy a či by ich bolo možné zverejniť. Ďakujem.
Áno, môžu. A keď mu prdnú, tak sa má odobrať v tichosti do ústrania, do kuchynky alebo do fajčiarne a tam sa vykričať, rovnako ako to robím ja. Ale nemôže písať do oficiálnej odpovede veci, ktoré sú v rozpore s oficiálnou koncepciou jeho zamestnávateľa.
Treba sa tou stránkou preklikať, nemá pevné aresy. Nájdeš to pod > track and road sharing, kde sú konkrétne koľajovky a gumokoly pod > The 'O-Bahn' http://citytransport.info/Frame1.htm
Tá 10... Neviem, či sa trafím, ale trochu sa to podobá na logo Českej televízie, to ktoré sa donedávna používalo aj vo vysielaní. Na tejto stránke je vľavo hore vedľa nápisu "Jsme Česká televize":
To 50A by som bral prave keby tam nebolo hore to logo BA (posobi velmi nasilu). Vyhodou toho loga je aj to ze je tam urcita kontinuita - "kridla" boli pouzite na viac z minulych log.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk