Reply on: S499.1023 #90085:
Iste, ja som len bol prekvapený tou fotkou, myslel som si že tam to byť MUSÍ, ako som videl v Salzburgu a ako to vidím v SORe. Podľa toho čo som videl v tej reportáži by tie dvere mohli byť trebárs ak ihneď za kĺbom, teda povedzme 15 cm za ním. Monžo.
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
fobust
Nie, tých 15 minút si počkáš na trase z Hauptbahnhofu do stanie pri cintoríne. Zabudol som že už nemôžeš fajčiť ani v strelenej sove.