Reply on: Mike #89952:
Samozrejme, máš pravdu. Prvé tri roky to musí byť viac, nakoľko sa posledné roky zanedbávala obnova vozového parku. Zároveň si myslím že sólo trolejbusy by sme mohli nahrádzať aj kĺbakmi, nakoľko to má význam pri posilňovaní ďalších liniek )(napr. 207, 208). Ideálne by bolo:
2008: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m) 6 tbus kĺb (25 Tr na DD), 20 ks tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo osem vozov, kľudne VarCB3)
2009: 50 ks abus kĺbak, 15 abus sólo (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 4 tramvajové súpravy (alebo zasa osem x VarCB3)
2010: 35 abus kĺbak, 15 sólo abus (12m), 6 tbus kĺb, 15 tbus sólo, 35 tramvajových súprav pre trať do Petržalky. Tu by som išiel cestnou úplne nových vozidiel.
kecho
Cílek: "Až keď budeme presvedčení o tom, že všetky vnútorné zdroje v dopravnom podniku sú vyčerpané, že dochádza k razantnej obnove vozového parku a zlepšovaniu kvality cestovania MHD, potom sa môžeme baviť o tom, že budeme Bratislavčanov zaťažovať vyššou cenou za lístok. "
a nočáky nepatria DPB?
alebo došlo v ich prípade k razantnej obnove vozového parku+zlepšeniu kvality cetovania? ?