Reply on: VLK #89176:
No prepac potom sa mozem cudovat nad "pietnou listinou" na nastenke ze ten a ten sa nedozil ani 60ky... kazdy druhy tu ma nejaky zdravotny problem aj ked o nom nehovorí... a co robí vedenie pre to aby sa tento stav nezhorsoval? Nic... neber to osobne ja som mlady clovek a to ze tu pracujem neznamena ze mi nezalezi na mojom zdraví... toto su predsa bezne socialne veci ktore by mali fungovat tak ako sa opraví a udrzuje stav vozidla mal by sa aj vodica... kazdy z tych vodicov by potreboval nie jeden rehabilitacny pobyt... dost smutne ale je to tak... ? ne to ani sa tu musia s koselami sraˇ a s tym aby sme vyzerali dostojne... na co sa to hraju? Co s tym zlepsia image DPB? To ze mi daju rovnosatu? To ze si sadnem do spinaveho vozidla to ze sa opriem alebo zadxbem pri kontorole vozu na trati a kde sa budem prezliekat uz nikoho netankuje... rozmyslaju jak brzdy opotrebovane... ?
Peon
Re #89166 ba1031: Hmm a neotáča(la?) sa cúvaním náhodou 57-ka aj pri konečnej zastávke "Žabí Majer"? Spoje pokračujúce k Stavivám dokonca aj s cestujúcimi. ?
Cúvaním aj s cestujúcimi sa krátky čas otáčali Sory na 51-ke pri bráne vodného zdroja (či čo to tam je) na Sliačskej ul. kvôli zneprístupneniu obratiska "Lopenícka". To bolo naviac ešte aj v kopci a priamo na tom improvizovanom "miniobratisku" bolo aj nástupište/výstupište, tak to už bol naozaj extrém...
A nie som si celkom istý, ale zdá sa mi, že k cúvaniu (aj s cestujúcimi) dochádza aj na linke č. 77 na priebežných konečných "Spalovňa" a "Vodostav".