Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #87849:
Pocuj, ty mi budes vediet povedat. Zlepsila sa spolahlivost 21tky po otvoreni Sitiny? Teraz nemyslim na vypadky z dovodu poruchy ci nevypravenia vozidla vobec kvoli chybajucemu vodicovi...

Re #87850 fobust: heh si pamatam ako nam bolo do hlavok vtlkane, ze dizajn porche bude iba pre Prahu a pre ostatne mesta sa bude vyrabat s inym dizajnom ?
Inak aj taky SOR by si mohol dat urobit dizajn v nejakej renomovanej firme ako Porche ci Ferari ?
Reply on: S499.1023 #87754:
Ešte taký detail, podľa toho čo si povedal, že kde jazdí električka nemá čo robiť autobus, prečo tam potom po nábreží jazdí 28,29,30,31,37 a 39? Lebo tadiaľ musia prejsť. Niesi dopletený? To,že po nábreží jazdí električka vylučovalo spojenie ex-L80 s L30? Odstránila by sa potreba prestupu pod mostom a cestujúci z Petržalky,by šli priamo na nábrežie k PKO a Lamačania by mohli sa dostať priamo k DK Zrkadlový háj alebo k poliklinike na Prokofievovej alebo k Auparku. To čo si povedal s meškaním je také,že sa to nedá ani dokázať ani vyvrátiť, lebo linka tým, že má konečnú v centre tak nezíska tým nič cestujúci, musí vystúpiť, a prestupovať a ak mešká spoj na ktorý prestupuje. Napr. cesta zo zastávky Chatam Sófer do Ružinova : ideš 12 a 14. 12 na Šafko zabiješ 7min a potom čakáš na 14, čo máš zabitý čas a ešte keď mešká 14 tak to meškanie máš tak či onak. Tým otočením v centre sa nezískava nič, ulice sa neuvoľnia ani sa nezlepší plynulosť spojov lebo logicky si tie zápchy alebo zdržania obídeš tak či tak, či s jednou linkou alebo s dvoma alebo troma! To nezapreš! Len keď už po tých zápchach cestuješ a ideš treťou linkou je to ešte horšie lebo furt prestupuješ ako otrok.
Reply on: kri #87846:
kebyze znovuzavedies 21 cez lamac, tak ta ako obyvatelia DNV vedome ukamenujeme
Reply on: Ámos #87847:
Obcas hodim zo zastavky ZST Lamac do dolnej casti Dubravky. Takze by som tam natlacil este aj dubravcanov 🙂
Reply on: kri #87846:
Uz dnes je 21 natrieskana, neviem si predstavit ako by to vyzeralo, keby sa donej este aj Lamacania snazili natlacit.
A taka otazocka? Byvas v Lamaci alebo tam pravidelne chodis?
Reply on: S499.1023 #87843:
k L21: ja si siet MHD predstavujem ako pavucinovu siet a nie ako chobotnicu, kde z kazdeho sidliska ide linka, ktora nikde nestoji, iba v centre. V podstate si priznal ze ide o nesystemovy prvok. Spor je len v tom, ci sa mala alebo nemala urobit v pripade DNV vynimka. Cez Lamacsku by to bolo pomalsie o 1 semafor a jednu-dve zastavky v Lamaci, ktory by sa tymto obsluzil. Skor by mohol byt potom problem v nerovnomernej naplnenosti spoja-cast od Lamaca preplnenejsia. Mozno preto sa tak rozhodli. Ale preco pri inych sidliskach nemuseli siahnut k super expresu?
Reply on: S499.1023 #87842:
A toto si neskúšal navrhnúť p. Záhraníkovi, Kadnárovi, a spol? Možno by aj súhlasili, veď na tom sa dá ušetriť! A šte prevádzkovať to tak s novými BN 9.5 kinderkami.. (tušim by na to stačilo práve tých 18 vozov) ?
Reply on: premavac #87837:
Tak ja neviem ale taky presov ma cca polovicne platy oproti BA a listky nie...
http://www.imhd.sk/po/index.php?w=392b3433292c1f252e362f34332523ef2f262e29
Neprestupna tarifa v Nitre a BB za 16 alebo 14 korun asi tiez nebude lacnejsie, lebo tiez platy maju vyrazne nizsie. To iste Žilina 15 Sk za pol hodinu.
V kazdom pripade cena nafty je pre dopravcov rovnaka aj cena noveho autobusu...
Reply on: kri #87829:
Máš pocit, že sa za autobusmi linky 21 tvoria na diaľnici kolóny lebo o čo ti ide? Nejaké pako vymyslelo postaviť sídlisko za mestom v poli, tak sa to muselo nejako vyriešiť.
Reply on: Valec #87833:
Ja som už dávnejšie navrhoval, že podľa mňa by v celej BA bohate stačilo, keby MHD premávala medzi Martinským cintorínom, hlavnou zločineckou stanicou, námestím Hraničiarov, Technopolom, starou Dúbravkou a vybranými krčmami ? ? ? .
Reply on: premavac #87837:
Dieťatko naše, údajne 28-ročné, náklady na MHD nie sú v porovnaní s príjmami ale proste sú. Okrem toho by ma zaujímalo, kde si sa dopracoval k tomu lacnejšiemu cestovnému v Budapešti? Pre takých "prudivcov" ako si ty by som zaviedol špeciálne cestovné vo výške 50,- SKK / zastávka bez možnosti zľavy.
Reply on: Ike #87835:
Hej, žiadna električenka, pekne dvakrát denne priložíš kar tu a budeš sa voziť kniežacím autobusom so záclonkami ? .
Reply on: TeBeCe #87836:
v nahodne vybrate dni z kalendara nepremava ?
Reply on: premavac #87830:
Nejako si neviem spomenúť, kde okrem Náměstí bří Synků jazdia v Prahe autobusy po električkových koľajniciach v miestach, kde má električka samostatné teleso.
Reply on: Valec #87831:

Myslim si, ze to bolo z financnych dovodov (hoci nie som si isty, ci to nebolo len o premiesteni financii na nespravne miesta) v prvom rade, a az potom kvoli zapcham.

Mame v porovnani s viacerymi mestami SR, CR, ci aj Viednou alebo Budapestou ovela vyssie cestovne (vynimku asi tvoria len Kosice) v pomere k prijmom obyvatelov (a o pokutach ani nehovorim), takze nerozumiem, preco inde vedia hospodarit s mensou cenou cestovneho a tu pri sucasnych cenach nevedia ani len zachovat linky, nieto este zvysovat ich pocet.
Reply on: Ike #87835:
rano, naobed a vecer. cez vikend len rano (sobota) a vecer (nedela).
Reply on: Valec #87833:
(ked uz teda srandickujete tak, potom) juchuuu, bude sem premavat SL ? ? ?
Reply on: Valec #87833:
to mas pravdu. zeleznicu maju, tak co este chcu? 😃 ja si vystacim aj s bicyklom ?
Reply on: TeBeCe #87832:
A ja do Devínskej nechodím vôbec, podľa mňa by tam MHD ani nemusela premávať. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.