predstavy su to sice pekne, urcite aj realizovatelne, ale nie v BA a pri sucasnej BM/DPB garniture ?
zial, este by bolo dobre zadefinovat pojem elektricka a trat... pretoze pri predstave sucasnej elektricke z niv do dnv mi beha husia koza po chrbte (predstava terigania sa 20kmh cez mesto, statie na kazdom semafore, rozhegana trat...) - radsej ten autobus;)
Ešte aby si nemal pocit,že na spojenie DNV - ASMN kašlem lebo si spomínal 21 tak by potom šlo kľudne ak električka pôjde do DNV spraviť električkovú linku DNV - Dúbravka - KV - tunel - Kamenné nám. - ASMN - Prievoz - Dolné hony
Asi zadrem kravinu ale k Nivám by sa určite oplatilo zaviesť električku cez Dunajskú. Na Kamennom by možno vznikol maglajz ale lepšie by sa šlo zo starého centra na Nivy. Trať by mohla pokračovať potom do Ružinova a Dolné hony ako náhrada za narvané trolejbusy.
to ani nie je problem IAD ako problem DEBILITY nastavenia semaforov...
V sobotu som isiel na ASMN stihnut sadku...
v 21 sme stali na semaforoch
Mokrhohajska
Cesta na Cerveny Most
Patronku sme stihli na oranzovu ale...
Dubova
SAV
Jelenia
Racianske Myto
Legionarska
Zahradnicka
a potom este 3m cakal na nivach kym prejde aby ludia mohli vystupit...
Však aj to. Nezastávam zas linky pre nákupné levy, že TESCO a pod. musia mať x liniek ale mali by sa stavať tak aby boli ľahšie obslúžiteľné ako napr. TESCO a Terno v Petržke alebo Lidl v Dúbravke a na Šustekovej alebo Lúčanke. Pravda je tá, že Ikea,AVION,TESCO Lamač majú medzi sebou a cestou veľké parkoviská. Skôr by sa mali stavať tak aby boli bližšie k ceste pre lepšiu obslužnosť MHD a menšie zdržanie spojov.
Teraz si predstav 80 ročného muža s astmou, reumou atd. Napr. išiel by k reumatologičke (môj prípad), autom ísť nemôže a nízky dôchod asi nebude stačiť na taxi. Teda bude musieť najmenej 3x prestupovať.
To,že sa dostaneš maximálne do centra mesta z okrajovej časti je absencia liniek ktoré centrom prechádzali z jedného konca mesta na druhý. V minulosti napr. šlo kľudne spojiť 30 a 80 (ex Prokofievova - Nový most), vďaka rovnakému intervalu. Určite sa dakto opýta načo?
1) Priame spojenie z Petržky na nábrežie bez prestupu na električky
2) Ivalidita prestupného systému je,že kým dojdeš na druhý koniec mesta z jedného vykonáš aspoň jeden až dva prestupy ešte na svojom sídlisku, potom v centre. Čiže 3 prestupy sú dosť! Tu o kvalite nemôže byť reč.
Keby mesto nečakalo na marec 2008, asi myslia zúčastnené strany, že unifikácia MHD,SAD,SL a železníc začne sama. Keby mesto malo eminentný záujem, tak okrem linky 155 (ktorá teraz žije len v spomienkach) premávala aj vlaková linka z DNV, Rače, Vajnor alebo P.Biskupíc. Hoc by linky chodil len na stanicu ale pozrite sa na príklad 155 ktorá odviezla cestujúcich z Východného na Vinohrady za 5min, čo je čas aký treba na cestu busom na Detviansku k elinám a to za predpokladu, že chytíš 52/56. Mesto má záujem len všetko zastavať a na dopravu nemyslí, tak ako na IAD ako na MHD.
Ale pýtam sa prečo si to odskákala práve 88? Keď je to linka čo nahrádza zrušené linky 80 a 90 pod Nový most a ešte 78 a 89 k ASMN? V tejto situácii asi ak by sa dali šoféri presunúť tak vrátiť do pôvodného stavu linky 28 a 29, dočasne kým sa nedostaví potrebné množstvo šoférov. Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval tak ako napríklad, Ovsište - Šafko, alebo Romanova - Zochova, a to už trvá dva roky.
DPB si pomýlil pojmy s dojmami, lebo nikto si nesťažoval na trasy liniek ale na presnosť spojov. Ak si dakto myslel,že audit spôsobí, že linky budú chodiť načas tak sa mýlil, kvalita ostala, ale meškanie ostalo a nielen,že ostalo ale spoje aj nejazdia. Tu išlo o vlastnú skreslenú interpretáciu magistrátu a DPB so zmyslom ušetriť a naoko nakecať krásne sladké reči o krátkych intervaloch. O presnosti spojov však už nikto nehovoril. V súvislosti s dákym šumom o rušení bus pruhov myslím,že prestupný systém utŕži dobrú facku,takže magistrát chce šetriť ale pre plynulosť MHD ani nepohne okom, nieto už prstom. Prestupný systém sa okrem toho aplikoval len v polovici mesta, električky naďalej premávajú presne podľa tej dogmy "odvšadial všade" čo zázračne nevadí nikomu.
Nehnevaj sa na mna, ale tu ide o to, ci vobec taku linku prevadzkovat a nieze este aj mat taky luxusny interval...taky interval nemas ani napriklad na L50...ze 8 minut, co by si este nechcel...
Súhlasím s laminátkou i ked mi neda opytat sa, co hovoris na priame spojenie Dlhých Dielov a hlavnej stanice pri dnesnom nedostatku vodicov a autobusov
Za požiadavku priameho spojenia z DNV na žst. BANM ti udeľujem čestný titul MAKROŠOTOUŠ.
Pre upresneni by som si dovolil požiadať ťa o zodpovedanie nasledujúcich otázok:
1) Ako často cestuješ na žst. BANM?
2) Aký interval by si si na takejto linke predstavoval?
3) Koľko máš rokov?
4) Si daňovým poplatníkom?
5) Si držiteľom "režimky"?
videl si ten dokument na markize o nehode elektricky v kosiciach? ak hej, tam bolo jasne ukazane ktore miesta su najnebezpecnejsie... podla mna pri rychlostiach MHD a vahe autobusu, nehrozi nejake velke nebezpecenstvo pre cestujucich, az na ten jeden jav ktory bol krasne ukazany v tom dokumente o elektricke - a to ze ked sa plne vozidlo prevrati na bok, tak sa rozbiju skla, a ludia co su na boku dole su tlacenym vsetkymi co boli vedla nich na rozbite skla, a ked sa vozidlo co i len par metrov sucha po zemi - jednoducho ich to dotrha - otrhne im to ruky, nohy, hlavy - tlakom ludi nad nimi a tym ze okna nie su, su len ramy karoserie, okreje okien, dost nechutne - takze z toho pohladu je najbezpecnejsie byt v strede obklopeny ludmi ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KT8