Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: rn1970 #87227:
Presne jeden z vela slubov, ktore nam pan primator dal.. Ked vidim aj to ako s tou nasou slavnou petrzalskou elektrickou vyzera strach hroza... Z nas tu urobia "americke" mesto alebo mozno tiez priklad ako by doprava(aj verejna) v europskom hlavnom meste nemala vyzerat.

Re #87229 Ike: To ani ja nie, ale predsalen mam pocit ze by sme mali byt trosku dalej ako oni...

Re #87230 KT8: Minimalne je to priklad toho ako ma vyzerat razantna obnova vozoveho parku a aj priklad ze sa to predsa len da ked sa chce.

Re #87255 S499.1023: A nebude to cele prave tym ze u nas je verejna doprava vseobecne velmi podcenovana? Ale aj je pre mna nepochopitelne ako nasa vlada takuto obrosku chybu mohla spravit. Tu ide o velke peniaze, ktore z vlastnych slovenskych zdrojov len veeelmi tazko budeme hladat.
Reply on: S499.1023 #87257:
aj ked je pravda ze nazivo som to nevidel, podla tych fotiek na imhd sa mi to nezdalo az take zle - pekne metro, uz pred casom tam bola dodavka trolejbusov Ikarus 415 a podobne
Reply on: TeBeCe #87248:
No a podˇal mojich informácií, ktoré sú určite dostupné aj Tebe, bolo to Citaro ponúkané Nitre za veľmi špeciálnu cenu z veľmi špeciálnych dovodov a rozhodne nehrozí, že by bola rovnaká cena ponúknutá BA na nejaký väčší počet kusov.
Čo sa týka COnecta, ešte som nebol v živom kontakte s novým nízkopodlažným, ale remeselné prevedenie starého bolo hlboko pod úrovňou nejakej deväťstovkovej Vrakosy. Euro 4 by nemal byť problém.
Reply on: Amoral #87236:
môžu, máme na ne?
Reply on: Amoral #87235:
Dieťatko, NIKTO nepovedal, že Citaro nie je pre BA dosť dobré. Akurát je pre BA dosť drahé, najmä čo sa servisu týka.
Reply on: lama317 #87234:
Dieťatko, jednak Bukurešť nie je Bratislava ale veľkomesto s vyše dvoma miliónmi obyvateľov, jednak stav ich vozového parku pred nákupom Citár bol podstatne zúfalejší než to, čo je dnes v BA.
Reply on: lama317 #87233:
Tak v Bratislave sa skúšal, resp. ešte stále skúša SOR NB18, ak pán neráčil zaregistrovať. Okrem toho sa tu testovali aj Citelis 12 aj 18 m, Citelis CNG, Tedom , Citaro L a neviem čo ešte. Tie električky išli do Cagliari, neviem. prečo by si malo Brno svoje električky testovať v Bratislave, majú svojich koľajníc dosť a z Plzne bližšie. Aké vozidlá sa v meste skúšajú, nemá ŽIADNU súvislosť s kvalitou kmeňového vozového parku. A na záver, hoci aj majú v TT už tuším 9 ks SOR BN12, ešte stále budem radšej mať bratislavskú MHD s plesnivými vrakmi a intervalom takým, že nemusím pozerať na CP, než trnavskú s top intervalom 1 hodina a nízkopodlažkami.
Reply on: KT8 #87230:
Ja som veľký milovník Rumunska ale treba to brať aj trocha objektívne. Bukurešť je výkladná skriňa a na ich Citará sa im poskladalo celé Rumunsko. Okrem toho Rumuni šli do operačného programu EÚ "Doprava" a SK nie. To nie je chyba Bratislavy ale slovenskej vlády.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Amoral #87197:
Ja k tomu len toľko, že fuj. 18 minút v doprave nie je interval, ale matematická zhovadilosť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #87224:
Mne vychádza, že ak by sme do konca volebného obdobia chceli mať vyradené všetky vozidlá po životnosti a nakúpiť električky na rozšírenie dopravy do Petržalky, bolo by treba financií o jednu nulu viac. Na busy by to už teraz akútne chcelo najmenej trištvrte miliardy.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: jandro #87206:
V Pravde nie je o Viedni ani slovo.
Reply on: Amoral #87241:
Wikipedia je produkt, ktory moze editovat kde kto, takze kludne si tam mozes napisat aj ze ma Bukurešt menej ako BA...pozri si trochu hodnovernejsie zdroje ?
Reply on: yrr #87242:
Reagujem na nadpis, ktory je pravdepodobne tak trosku tendencne napisany, pripomina mi to trochu Novy Cas alebo iny bulvar, totiz nadpis by nemal byt polopravdou...
Inak trochu smunte, ked sa niekto schovava za rychlo vytvoreny dost divny nick...asi nemas dost sebavedomia ak sa schovavas takto divno za divny nick...

Re #87246 fobust: To mas pravdu, ale s platom to nik nezrovnaval a naviac, vo Viedni sa vozi aj kopu ludi s nizsim prijmom, napriklad slovakov...
Reply on: TeBeCe #87248:
aj ked neviem, ci sa da vyrobit aj vo verzii Euro 4.
Reply on: Ik #87243:
podla mojich informacii Citaro CNG bolo napr. Nitre ponukane za cenu zrovnatelnu so SORkou...
a navyse k dispozicii su aj lacnejsie vozy, ako napr. nove Conecto
http://www.mercedes-benz.com.tr/Internet/EN/Ticari_Araclar_en/Otobus_en/Conecto/Genel_Bakis_en/
Reply on: Sommelier #86470:
Nuz potesim Ta,ten oznam o kamerach a nahravani uz je vo voze. Vsade kde je Recar Vision s kamerou je nalepka "tento priestor je monitorovany pomocou videozaznamu v zmysle zakona o ochrane osobnych udajov..." 1ks je na vodicovej kabinke
1ks je na harmonike z prednej strany a
1ks je na harmonike vo vleku
Reply on: KT8 #87240:

A napr. v neďalekej viedni je lacnejšie ubytovanie ako v BA. A vôbec, platy sú tam tiež úplne iné.
Reply on: KT8 #87240:
Ale stále je to lepšie porovnanie ako to s kávou a pivom.
Reply on: Ik #87243:
Jeho cenu neviem. Aká je vôbec? Myslím, že to chce ale aj schopných mechanikov a ľudí čo to nehodia cez palubu.
Reply on: Amoral #87235:
Citaro by v Bratislave nemalo žiadny problém. Jediný problém je jeho cena.....Bratislava asi nikdy nebude mať finančné prostriedky na vozidlá, ako je Citaro, aj keď by to bola jedna za najlepších investícií.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.