Záhradník musí z DPB von! A čím skôr! Keď tam ten diletant bude, DPB pôjde nie k vode ale ku dnu! Pokiaľ bude vedenie DPB také aké bude tak nové električky v BA neuvidíme pokiaľ ich nebude vyrábať SOR! To dúfam došlo na rozum každému. Okrem toho,že Solaris si u nás už neškrtne, proti ostatným výrobcom sa nájdu argumenty prečo nie a prečo SOR áno.
Ináč keď sa tu hovorilo o novom logu DPB nebolo by dobré urobiť aj novú lepšiu stránku samostatného DPB? Lepšie povedané kompletný portál ako niečo tu, akurát by tam boli oznamy o zmenách atď a trebárs evidencia vozidiel, cestovné poriadky atď? Veď by to nebolo moc drahé pre takú firmu keď do súťaže na logo dá 70 000Sk... Ja sa pohybujem tak trochu v sektore tvorbu webstránok a stálo by to tak zhruba okolo 25 000Sk podľa toho u koho... Lebo keď prídem na stránku DPB tak to vypadá ako keby som sa vrátil o 10 rokov späť keď sa používali ešte stránky bez grafiky... ?
Mne sa zdalo že tam mal 207. Až teraz mi došlo že 207 tadial nepremáva. ☺ To vieš, keď tým necestujem, tak som si to ani nevšimol. Asi som moc premýšlal o tých dvoch 207 ktoré som videl na obratisku a videl som 207 aj tam kde žiadna nebola. ? K tomu mi ani nedošlo že tam by nemala čo robiť. Teda ak to nebol operatívny odklon. ?
? tiež si myslím, ako L212 by boli užitočnejšie. Ale zase je dobre, že chodievajú občas na 32, ja tou linkou často chodím a veľmi sa mi nechce trepať sa do TAM BUSU, ktorému sa pri Molecovej nedávno rozpadli dvede ?
Tie 25 Tr jazdia len na 207/6 a 207/7, čo sú prejazdové poradia, v prípade 207/6 voz robí aj 206/6 a v prípade 207/7 aj 209/7 a 211/7. Takže možno sú tam preto, aby vodiči iných vozov na konečných nemuseli dávať dole brká a podobne.
A si si istý že na 207 boli 3 25Tr? Lebo ak hej tak jedno z nich je potom asi ZV, lebo 6706 vykonáva momentálne 204/8.
? keby som tak mal peniaze tak by som si kúpil auto, ale nemám ani vodičák. Tak nač si robiť vodičák, keď auto neuvidím dlho ešte ? nieje nič horšie ako mať na výber a pri to byť spútaný rôznymi limitmi (peniaze). Ešte sa naskytuje možnosť chodiť peši alebo bicyklom, lenže v zime si dám čo na kolesá - reťaze pri poladovici?
to sa raz stane... a vobec by to nemusel byt stary clovek o barlach, ale aj normlany mlady jedinec...nebolo to raz co som isiel autobusom MHD (v oboch pripadoch to bola karosa) a stacilo sa opriet o dvere a uz by som toto nepisal...
Ja sa chcem zas opýtať ako si mesto ako správny orgán vykonáva odborný dozor nad cestnou dopravou v obci A či už konečne nejaký príslušný úrad zastaví prevádzku vozidiel DPB a dá podnet na odobratie dopravnej licencie DPB, keďže to zákon v prípade, že "dopravca podniká v cestnej doprave spôsobom, ktorý OHROZUJE ZDRAVIE alebo ŽIVOTY osôb alebo zvierat, poškodzuje niektorú zložku životného prostredia alebo ohrozuje majetok cestujúcich alebo tretích osôb, " umožňuje. A myslím, že v otázke či DPB podniká takýmto spôsobom sa zhodneme všetci, že tak podniká.
Re #86864 Solider: Tí, čo o tom rozhodujú asi 37 necestujú. Však v špičke je na tej linke dosť plný aj 12 m vrak. ?
Re #86876 810zssk: To poradie vypravuje Petržalka a vždy je tam krátky Ikáč. ?
Inak veľmi sa bojím toho, že raz sa fakt stane v autobuse dačo pri čom dakto príde o život. Či už pri požiare alebo nehode. Môže sa tam viesť človek, ktorý bude mať barle a ťažko sa mu chodí a nestihne vystúpiť. Znie to sproste, že? Že nestihne vystúpiť, ale keď by sa to stalo už by to znelo inak. Skúste si predstaviť, žeby sa to stalo dakde ráno, v zápche, na moste SNP na plnej 93 cca o 7:30, keď sú autobusy aj cesty narvané. ?
fobust
Tak keď tam tri vozy stačia. Ja sa len čudujem prečo sú práve na 207. Nehodili by sa viac na 212?