Budu na tychto strankach od 3/2008 pristupne aj medzimestske CP? teda ked budem chciet z Rovinky do Gajar, nemusim si pozerat cp ale pojdem na imhd? ci imhd sa premenuje na ibid?
No stale je tu problem s cestou do prace, tak ako som to popisal nizsie.
Častokrát sa dá dohodúť, len sa o tom treba porozprávať (nemému dieťaťu ani vlastná mater nerozumie). Možno aj sprcha v objekte existuje, len o ňu nikto nejaví záujem.
Moja skúsenosť z viacerých zamestnaní mi hovorí, že to možné je, aj keď sa to na prvý pohľad tak nezdá. ?

Zastavil som, pár sekúnd som mu ukazoval, že má prednosť na čo mi on stále ukazoval, nech idem ja - potom ma to prestalo baviť a išiel som. A naopak, keď mám prednosť ja, tak ju zase vodiči veľakrát nedávajú ? Nedávanie prednosti neberiem ako ignoráciu cyklistov, skôr ako všeobecnú neznalosť predpisov, keďže sa mi to v rovnakom množstve stáva aj pri jazdení autom. V oboch prípadoch treba dávať pozor okolo seba a predvídať správanie ostatných účastníkov premávky.

wizard112
Zdraženie nočákov je pre novinárov atraktívna téma, menej atraktívne sú niektoré vyjadrenia Zahradníka...
"Keďže verejnosť sa zatiaľ vyjadrovala k novému systému väčšinou kladne a podľa nás došlo takýmto riešením aj ku kvalitatívnemu zlepšeniu štandardu cestovania a zníženiu vandalizmu, rozhodli sme sa pokračovať v novom projekte. Takéto riešenie si ale vyžiada zvýšenie nákladov pre dopravný podnik," Len škoda, že "zabudol" povedať, že verejnosť sa kladne nevyjadrila k zvýšeniu cestovného... Alebo to bol zámer, že to nepovedal? ?
"Podľa prieskumov, ktoré sme urobili, vyplýva, že viac ako 80 percent ľudí využíva nočnú dopravu pri ceste za voľnočasovými aktivitami a za zábavou. Pri dnešných cenách kávy alebo piva nie je dvadsaťdvakorunový cestovný lístok až tak veľa," Tak porovnávať cenu cestovných lístkov s kávou či pivom je prinajmenšom čudné, aj keď zaujímavé... Prečo ich radšej neporovná s cenami taxíku, čo by podľa mňa bolo rozumnejšie, vzhľadom na to, že DPB nepredáva kávu ani pivo (aspoň o tom neviem), ale za peniaze ponúka dopravu, teda taxíky sú pre porovnanie názornejšie? Opäť na to zabudol alebo by to porovnanie ukázalo, že pre skupinu troch či štyroch je taxík vo všetkých smeroch výhodnejší či porovnateľný, samozrejme vrátene ceny? ?
Nech si DPB uvedomí, že vyhnať cenu lístka nad 40Sk bude pre ľudí neprijateľné a pre vlastníkov električeniek nepochopiteľné. A najmä tržby nebudú určite dvojnásobné (ako si myslia), aj keď podľa kalkulačky to tak určite vychádza... ?