Andrej (Anndy008)>
BTW, keď hovoríš, že v 21Tr sú rovnaké, ako to potom vodič natiahne, keď mu vyletí brko. Veď tam nie je ani páka a nie je tam ani kde strčiť tú ich kľuku, alebo jak sa to volá s čím to naťahujú.
Si>
Ja som v terajšej situácii proti zmene rozchodu. Napojenie na železnicu je lákavé, ale to už hovoríme o hybridnom systéme, nie o električke. To je na naše pomery až príliš veľký luxus. Mne by kľudne stačila rýchlodráha v takom štýle, ako napr. v Brne smerom na Líšeň, to je ideálny príklad.
BTW, keď hovoríš, že v 21Tr sú rovnaké, ako to potom vodič natiahne, keď mu vyletí brko. Veď tam nie je ani páka a nie je tam ani kde strčiť tú ich kľuku, alebo jak sa to volá s čím to naťahujú.
Si>
Ja som v terajšej situácii proti zmene rozchodu. Napojenie na železnicu je lákavé, ale to už hovoríme o hybridnom systéme, nie o električke. To je na naše pomery až príliš veľký luxus. Mne by kľudne stačila rýchlodráha v takom štýle, ako napr. v Brne smerom na Líšeň, to je ideálny príklad.
riko
Inak povedané ak budem zarábať 100 000 Sk čistého mesačne (ha ha ha) tak sa mi nebude zdať veľa dať za 30 min 14 Sk. Všetko je relatívne.
Ale ak nás náhodou príjmu do EU a budme platiť za cestu 1,5 EUR pri dnešných platoch (však sa im musíme vyrovnať v cenách, no nie? ako nás o tom neustále presviedčajú), tak to bude silná káva. Pretože ceny sa zdvihnú, ale kvalita zostane ešte dlhú dobu rovnaká.