Reply on: Själavrak #85617:
Keď už sci-fi, tak potom by bolo najlepšie tú radiálu viesť podobne ako to je tu niekde na stránke v nejakom článku, t.j. z Hl. stanice cez Kramáre (zastávky Siemns, Nemoecnica Kramáre), Patrónku a buď cez Polianky do Dúbravky, alebo cez Lamač (zastávky ŽST Lamač, Vrančovičova, OD Lamač) do oblasti Lamačskej brány, kde by sa napájala na trať Dúbravka - DNV a manipulačonu traťou do plánovanej vozovne Dúbravčice.Ale keďže to by bolo veľmi drahé, lacnejšie je zvýšiť kapacitu súčansej radiály.
d3k0
K 95+83 - je sice pekne, ze to tu BTW niekto spomenie vo fore, ale myslite si, ze sa nieco pohne dopredu, ked sa taketo kozmeticke nedostatky systemu budu riesit tu? Myslim, ze nikomu neslo o to urobit taky natesno prestup, aby si zdrhali (alebo ako si mam vysvetlit vyraz "pripojova strategia"?). Nie je problem urobit min cas na prestup 3 minuty v celej sieti - som vsak zvedavy, na ake ine spoje sa potom nebude dat prestupovat, ked sa to zmeni...
Re #85614 Själavrak: Viem, ze z Noveho mosta je krajsi vyhlad ako zo Stareho, ale bud cestujeme podla vyhladu alebo podla toho, kde je to vyhodnejsie. IAD chodi po Novom moste preto, lebo zo Stareho nema vela moznosti na vyber - na rozdiel od MHD. Mozno bol pekny vylet aj cez Rusovsku cestu a Einsteinovu, ale nehnevaj sa, to ani v najmensom nemozem povazovat za kratsiu cestu nez s 99 a 93 okolo Terna. No ale verim, ze si si vsimol, ze 83 pojde k Technopolu, takze to vytuzene spojenie mat budes a dokonca este rychlejsie ako byvalou 81. Este ze trasa elektricky nepovedie cez Romanovu ani Osuskeho a nejaky napajac na elektricku potrebny bude, a bude to prave 83