si: No, s tou 75 mas asi pravdu, lepsie by bolo ukoncit ju az na Racianskej a nie na Bajkalskej.
hroch: A preco mne siahaju na 68 ... cim dalej je vacsi problem dostat sa z Petrzalky na Pasienky na plavaren. najskor priamo 119/98. Potom vznikla 68 a len po Bajkalsku. Teraz 68 uz chodi na druhu stranu krizovatky. Ak sa bude takto scvrkavat, tak coskoro skonci pri Pristavnom moste
Nastastie je teplo, takze netreba chodit na plavaren
hroch: A preco mne siahaju na 68 ... cim dalej je vacsi problem dostat sa z Petrzalky na Pasienky na plavaren. najskor priamo 119/98. Potom vznikla 68 a len po Bajkalsku. Teraz 68 uz chodi na druhu stranu krizovatky. Ak sa bude takto scvrkavat, tak coskoro skonci pri Pristavnom moste


J
Bus: Za cely den som stretol len dve starinky. Všetko ostatné bolo nové a nízkopodlažné, plyn aj keď troxu viac hlučné, asi ako Tam-busy. Veľmi dobre riešenie je, že niekedy busy využívajú električkové koridory. Čiže sú rýxle lebo predbiehajú kolóny. 50Km/hod určite nejazdia.
Strassenbahn: ULF- čo dodať snáď len, že ix bolo mrtne veľa a že dúfam, že sa niečoho podobného dočkáme aj v BA. Ale tie ix staršie eliny - nastupovanie je otrasné. Sxody sú veľmi vysoko a sú krátke- kto má dlhšiu nohu musí našlapovať bokom. Sieť je nenormálna- to jazdí odvšadial všade.Ale doslovne.
U-bahn: Dnes som sa prvýkrát viezol metrom
Okrem toho vo Viedni ešte jazdí Lokalbahn a Schnellbahn, ale na nich len staršie typy.
Doprava: toľko ohladuplnosti som ešte nevidel. Chodci tam majú absolutnu prednosť naozaj nie len vo vyhláške. Takisto veľmi ohladuplný sú aj k cyklistom a prednosť zo zástavky busom dávajú vždy. Sieť je dokonale premyslená. Celá Vieden je dokonale premyslená, nestavia sa tam živelne ako u nás. Praha má najkrajšiu panorámu, ale na Vieden čo sa celkového výzoru mesta týka nemá.