Ja viem, ja som pochopil, že to s tými "školeniami" nebolo myslené vážne ?
Len som si myslel, že na Trnávke sú tie vozy častejšie umývané aj niekým iným, nielen vodičmi. Ale zrejme to tak nie je...
Ale však jasné, že je to zhoda náhod. To závisí od vodiča k vodičovi a náhodou sa ich najviac skoncetrovalo na 1 DP... Ja nezabudem ešte keď jestvoval 1816, celkom pekne oblepený, vytunený (tá výzdoba mu ostala aj dodnes.) Nastúpim dnu a tam humus, bordel, nejaký vysypaný cement či čo a e videntne to nebolo z toho kola ale bohvie odkedy a špina po celom voze... A zas opačný príklad: verím, že Darro sa bude starať o svoj voz tak ako o 7115 a to čo dal sem link na fotku vylešteného disku (alebo to dal na dispečerské fórum), bude mať vždy vydrhnutý celý voz... a učia ich to na školeniach v Pet?
Nad strednou a zadnou nápravou sú dvojité kolesá (nápravy), takže tam to už užšie nebude.. To je tak v každom autobuse...
Okrem samozrejme SORu NB 12/18, ktorý má aj toto vyriešené, pretože má len po jednej špeciálnej náprave, ktorá je širšia ako obyčajná, ale zároveň užšia ako dvojitá... ?
Ináč nepovedal by som to, čo tvrdia niektorí ? petržalskí vodiči, že tých z Trnávky školia na upratovanie.. Aj tam je to zrejme o tom, ža ak sa stará vodič, tak je v buse čisto, ak nie, tak je tam bordel..
Dnes som išiel našou horiacou fakľou 1809 a statočne sa vyrovnal petržalským Ik435, čo sa týka čistoty (teda nečistoty) ?
No veď asi tak... Napríklad s tou "vôbec najnižšou hlučnosťou" to môže byť kľudne tak, že ostatné busy majú (teraz trepnem blbosť) 40 decibelov, a Shitelis má 39,5 dB ?
Ináč písal si o širokých sedačkách v Citelise.. To zrejme ani nebude tými sedačkami, ale skôr tým, že Citelis je zastaralej koncepcie s menšou šírkou karosérie (2.50m), pričom nové autobusy (Solaris) majú šírku 2,55m, teda sú o 5 centimetrov širšie..
SOR NB 12/18 je presne v strede medzi týmito hodnotami..
Okrem toho sedačky si môžeš objednať aké len chceš, či už kupuješ Solaris, alebo Shitelis..
No, neviem si celkom predstavit ze je dohodnute ze ho poslu do BA a "omylom" ho poslu do Libchavy. Skor tam vidim nieco ine..
K tomu clanku este jedno: sice je to tam pekne popisane len davam pozornosti koniec:
"Tisková zpráva červenec 2007 Iveco CR" - to len ze to nemusi byt az tak nadherne ako pisu
No a ja tomu zase verím - na základe toho, čo mi povedali ľudia v drážďanskom a berlínskom DP. Keďže Solaris začínal ako licenčný výrobca Neoplanov, nemám dôvod tomu neveriť.
A z rovnakýcvh dôvodov (praktické skúsenosti) si myslím, že Slintelis je horší. Pritom, kupodivu, všetky DP vo Francúzsku nakupujú takmer výhradne Slintelisy, takže by mal byť najlepší (keďže Nemci nie sú nacionalisti a neľpia dogmaticky na nemeckých busoch ako žabožrúti) ? .
Rovnako ako v krátkom celoNP Slintelise - ono vyrobiť z pôvodne štandardného autobusu v niekoľkých etapách nízkopodlažný asi nebude úplne bez nedostatkov ? .
Musia, podľa aktuálnej právnej úpravy musí byť vozidlo registrované v sídle firmy. Obdobie, kedy sa pri preregistrácii nemuseli meniť značky, bolo krátke.
hoppusmark
To už sa z tých 365 miliárd nemohlo nájsť tých 8 mld. na obnovu vozového parku v BA ??? Či to ani nikoho nenapadlo pri vypracovaní tých podkladov? ?