Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.sme.sk/c/3429071/Cez-eurofondy-by-mohlo-pritiect-365-miliard.html

To už sa z tých 365 miliárd nemohlo nájsť tých 8 mld. na obnovu vozového parku v BA ??? Či to ani nikoho nenapadlo pri vypracovaní tých podkladov? ?
Reply on: Emo #83178:
Nesuhlasim. Ked uz obnovovat tak poriadne a nie hocicim.
Reply on: 810zssk #83134:
Ja sa modlím, aby to kúpili. Za súčasnej situácie sa nám hodia akékoľvek nové klobásy.
Reply on: S499.1023 #83176:
Ja viem. Ale pri Solarise tento problem nevznika. Aspon ja ako cestujuci ho nepozorujem.
Reply on: 810zssk #83168:
A nebude to tým, že pod tým plastom je to koleso???
Reply on: Mike #83174:
Ja viem, ja som pochopil, že to s tými "školeniami" nebolo myslené vážne ?
Len som si myslel, že na Trnávke sú tie vozy častejšie umývané aj niekým iným, nielen vodičmi. Ale zrejme to tak nie je...
Reply on: hoppusmark #83167:
Ale však jasné, že je to zhoda náhod. To závisí od vodiča k vodičovi a náhodou sa ich najviac skoncetrovalo na 1 DP... Ja nezabudem ešte keď jestvoval 1816, celkom pekne oblepený, vytunený (tá výzdoba mu ostala aj dodnes.) Nastúpim dnu a tam humus, bordel, nejaký vysypaný cement či čo a e videntne to nebolo z toho kola ale bohvie odkedy a špina po celom voze... A zas opačný príklad: verím, že Darro sa bude starať o svoj voz tak ako o 7115 a to čo dal sem link na fotku vylešteného disku (alebo to dal na dispečerské fórum), bude mať vždy vydrhnutý celý voz... a učia ich to na školeniach v Pet?
Reply on: hoppusmark #83169:
Samozrejme, že som možno použil zlé technické výrazy, takže môžete ma hocikto opraviť..
Reply on: 810zssk #83170:
Pozri sa niekedy pod autobus (teda z bezpečnej vzdialenosti) zozadu,a zistíš, že zadné kolesá sú na šírku 4, a nie 2.
Reply on: 810zssk #83168:
No veď to je o tom, aj keď si do Shitelisu objednáš užšie sedačky, aj tak je to vždy horšie ako v iných, širších, autobusoch...
Reply on: hoppusmark #83169:
V napravach sa moc nevyznam, takze som moc nepochopil, ale to nevadi 😃 Kazdopadne, v Solarise ten problem nie je, takze je to riesitelne 🙂
Reply on: 810zssk #83168:
Nad strednou a zadnou nápravou sú dvojité kolesá (nápravy), takže tam to už užšie nebude.. To je tak v každom autobuse...
Okrem samozrejme SORu NB 12/18, ktorý má aj toto vyriešené, pretože má len po jednej špeciálnej náprave, ktorá je širšia ako obyčajná, ale zároveň užšia ako dvojitá... ?
Reply on: hoppusmark #83166:
Lenze v nasich Shitelisoch, mas uz samotny plast na ktorom su polozene sedacky, napr. nad kolesom strasne siroky. A to inymi sedadlami nezmenis
Ináč nepovedal by som to, čo tvrdia niektorí ? petržalskí vodiči, že tých z Trnávky školia na upratovanie.. Aj tam je to zrejme o tom, ža ak sa stará vodič, tak je v buse čisto, ak nie, tak je tam bordel..
Dnes som išiel našou horiacou fakľou 1809 a statočne sa vyrovnal petržalským Ik435, čo sa týka čistoty (teda nečistoty) ?
Reply on: 810zssk #83165:
No veď asi tak... Napríklad s tou "vôbec najnižšou hlučnosťou" to môže byť kľudne tak, že ostatné busy majú (teraz trepnem blbosť) 40 decibelov, a Shitelis má 39,5 dB ?

Ináč písal si o širokých sedačkách v Citelise.. To zrejme ani nebude tými sedačkami, ale skôr tým, že Citelis je zastaralej koncepcie s menšou šírkou karosérie (2.50m), pričom nové autobusy (Solaris) majú šírku 2,55m, teda sú o 5 centimetrov širšie..
SOR NB 12/18 je presne v strede medzi týmito hodnotami..
Okrem toho sedačky si môžeš objednať aké len chceš, či už kupuješ Solaris, alebo Shitelis..
Reply on: S499.1023 #83161:
No, neviem si celkom predstavit ze je dohodnute ze ho poslu do BA a "omylom" ho poslu do Libchavy. Skor tam vidim nieco ine..

K tomu clanku este jedno: sice je to tam pekne popisane len davam pozornosti koniec:
"Tisková zpráva červenec 2007 Iveco CR" - to len ze to nemusi byt az tak nadherne ako pisu 🙂
Reply on: KLF #83156:
No a ja tomu zase verím - na základe toho, čo mi povedali ľudia v drážďanskom a berlínskom DP. Keďže Solaris začínal ako licenčný výrobca Neoplanov, nemám dôvod tomu neveriť.
A z rovnakýcvh dôvodov (praktické skúsenosti) si myslím, že Slintelis je horší. Pritom, kupodivu, všetky DP vo Francúzsku nakupujú takmer výhradne Slintelisy, takže by mal byť najlepší (keďže Nemci nie sú nacionalisti a neľpia dogmaticky na nemeckých busoch ako žabožrúti) ? .
Reply on: Papyr #83158:
Rovnako ako v krátkom celoNP Slintelise - ono vyrobiť z pôvodne štandardného autobusu v niekoľkých etapách nízkopodlažný asi nebude úplne bez nedostatkov ? .
Reply on: Papyr #83157:
Musia, podľa aktuálnej právnej úpravy musí byť vozidlo registrované v sídle firmy. Obdobie, kedy sa pri preregistrácii nemuseli meniť značky, bolo krátke.
Reply on: fobust #83160:
Kristepane, však čítaj a budeš vedieť. Proste ho z Nitry miesto do BA omylom poslali naspäť do Libcháv.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.