Aha, uz to vidim... No, v tej zadnej casti je mnoho miest na sedenie v slusnej "ortopedickej vyske"
(kniha Samuel Shem - "Dum Pane": Pri zdvihnuti pacientskej postele do ortopedickej vysky vyvola nahodny pad pacienta z postele, naslednu zlomeninu aspon 1 kosti a preklad na ortopediu.)
Tiez ma to napadlo, prave preto, ze High Toll patri do kraja E. Ale vsak vlastne - ony ani po odovzdani do majetku DPP o znacky s E nemusia prist, ci musia?
Tak ale ja osobne neverim tomu, ze Solaris ma kvalitu MANu (napriklad). Nevravim teraz o tom poziari (aj ked ak to bola chyba vyrobcu, tak aj to je memento), ale o tom, ze kolko vyraba busy MAN a kolko (licencny) Solaris? Dalsia vec je uz kvalita - ci polsky Jerzsy to vyrobi lepsie, ako turecky Uzmir? Proste nemam nic voci Solarisu, navyse sa v busoch nevyznam az tak ako vy tu, len mi pride divne konstatovat, ze Solaris nie je o nic horsi ako MAN. OK, nebavme sa o "horsosti" bavme sa o tom co je lepsie. A to je podla mna MAN. Ma vacsiu tradiciu. Potom aj Citelis je mozno rovnako kvalitny ako Solaris. Ci nie?
Asi preto, že je ešte majetkom výrobcu (Vrakosa bude robiť turné, pri ktorom bude predvádzať najnovšie výdobytky techniky, čiže nízku podlahu v celej dĺžke a šúpacie okná ? ) a Hochmaut leží v Perníkovskom kraji ? .
Velmi zajimavy clanek... Cestujici v Trutnove na osmnactimetrovem Citelisu "oceňují zejména bezbariérový přístup ve všech čtyřech dveřích a extrémně nízkou hladinu hluku."
WTF?
Kloubovy Citelis ma prece bezbarierovy pristup pouze v predni casti - ze by tento mel nizkopodlazni i naves?
OK, to mne je jasne. Myslel som to tak, ze preco teda niektore mesta kupuju stale MANy (potazmo Mercedesy, atd.) a nie Solarisy? Schvalne by ma zaujimalo v akom pomere sa tie busy v Nemecku kupuju.
Papyr
(kniha Samuel Shem - "Dum Pane": Pri zdvihnuti pacientskej postele do ortopedickej vysky vyvola nahodny pad pacienta z postele, naslednu zlomeninu aspon 1 kosti a preklad na ortopediu.)