Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Technopol #82875:
Kľukatili sa napr. L81 či 95.
Reply on: philips #82882:
omg., uz je to tu zas.. MHD nie, ale cca. od marca bude zavedeny IDS BSK (Integrovany dopravny system BSK) v ramci ktoreho bude mozne si kupit priplatok k elektricenke, napriklad tym smerom. A ako to suvisi s Ike-ho prispevkom.
Reply on: Ike #82881:
a nebude čisto nahodou bratislavska MHD premavať trebars do Malaciek?Vidím že tu mate niektory info ako s prvej ruky
Reply on: Själavrak #82850:
Nie vsetci, ale minimalne polovica 😉 a to ze zvysok je z petrzky nic neznamena... ja mam tiez 11 spoluziakov z petrzky a jediny som z DNV... je to ale dovod aby mali spoluziaci lepsie spojenie ako ja? preco?... a u nas je 50% intrakovcov a ked vidim v akych podmienkach ziju, tak im to priame spojenie doprajem...
Reply on: Technopol #82879:

1. Este raz. Ked si niekde rychlejsie s tym ze musis zdvihnut svoju rit tak to je ZLEPSENIE. Ano, Ovsiste je zhorsene, vzhladom na ten luxus co tam pred tym mali.
2. Uzavrime to tak ze linkovanie je dobre, vysledok zly. Pretoze keby navaznosti fungovali tak ide o uplne jednoznacne zlepsenie.
Reply on: 810zssk #82876:
už by mal ak je to ten čo maš uvedený tu
1. jaaaj ty hovorím hovorím že TU ISTU teda do cm dam ti aj príklady ovsište šafko - časovo predlžnie čiže zhoršenie , technopol jungmanova- predlženie alebo prestup čiže zhoršenie, dolnozemska- zochova - čiže je kopa miest kde sa to zhoršilo - ale dodavam nikde to nie je tragicke ani zle, všade je to dobre ale nie je to zlepšenie
2. Ak je problem v nadväznosti straca nové linkovanie zmysel a tým dochádza k zhoršeniu pre obyvatelov čo musia! prestupovať = zhoršenie a nie zlepšenie
Reply on: Själavrak #82820:
toto naozaj nemá význam.
1. Nemám poňatie, aká je situácia u Teba na dedine s 84 či 88 a neviem o čom Ti chcem povedať. 82822 mi pripadá absolútne mimo misu.
2. Tak ako ja nemám poňatie o situácii na 83.4.8. nemáš Ty šajnu o situácii a funcii 70 či 87. Ale vážne ani náhodou.
Ak si si neráčil za tie roky všimnúť, tak pre každý kút Bratislavy je zabezpečené optimálne spojenie
1. hlst
2. 3. - ASMN a Trnavské mýto
A to by si trochu tou 70/87 domrcasil, ňéé ?
Končím.
Reply on: Technopol #82875:
Inak, mail nedosiel.
Reply on: Technopol #82875:

1. Ked je niekto s prepacenim dement a toci sa cez celu Petrzalku je to jeho problem. Spojenie medzi dvoma bodmi sa v takmer vsetkych pripadoch zlepsilo, pripadne zostalo rovnake. Urcite sa nezhorsilo.
2. V tomto je problem, to netvrdim ze nie. Ale to nie je chyba linkovania.
Reply on: 810zssk #82873:
posielam ti mail nech to tu zbytočne nekazím ostatným, ale
1. písal som "že dostať sa z bodu A do bodu B je s prestupom rýchlejšie ako TU ISTU trasu bez prestupu"
2. Čas ktorý získaš vyrovnaním linky stratíš pri prestupe (inak neviem ktorá sa klukatila po celej Petržalke resp ako sa dali narovnať trasy liniek po rovnakých klukatých cestach ako jazdili predtým) ale to bolo len z ďalších kecov DPB rovnako ako nadväznosť prestupov
p.s už len maily
Reply on: zakaznik #82872:
Oooo, nove iMHD! Chvalim 🙂
Reply on: Technopol #82871:
Tak ze teraz sa netocim po celej petrzalke, ty logik.
Už sa tu nehádajte, veď je taký pekný deň, radšej kuknite tt.imhd.sk 😉
Reply on: Technopol #82870:
vysvetli mi prosím ťa ako si prišiel na to že dostať sa z bodu A do bodu B je s prestupom rýchlejšie ako tu istu trasu bez prestupu
Reply on: 810zssk #82869:
vysvetli mi prosím ťa ako si prišiel na to že dostať sa z bodu A do bodu B je s prestupom je rýchlejšie ako tu istu trasu s prestupom ?
Technopol: zlepsil sa interval, takze cesta (aj s cakanim na zastavke) trva kratsie. To ze si niekde skor aj ked musis zdvihnut svoju drahocennu rit je ZLEPSENIE. Duncovi odpoviem ked budem na PC.
Reply on: 810zssk #82863:
To snad nemyslíš važne takuto otázku ! ? Ved čo je pohodlnejšie nastupiť a vezieš sa alebo x krat nastupovať a vystupovať. Ked už pôjdem do extrému bez prestupu som musel s nástupom a výstupom prejsť 4 schody pri prestupe je to minimalne 8 čiže sa to NEDÁ NAZVAŤ ZLEPŠENIE pretože musím vynaložiť viac energie. Druhá vec je tá že to nikoho nezabije a ľudom pohyb prospeje, ale nenazývajme to zlepšenie
Reply on: 810zssk #82859:
Kam??? Schváľne mi povedz kam ešte? Aspoň na Zochovu keby bolo priame spojenie, stačilo by, k STU by mi dačo prišlo na 100% do 4 alebo aj 2min, a tá linka by šla buď ďalej k SAV a potom Patrónka alebo Hlavná stanica. Na Romanovej boli linky 80 a 81 chodiace na smer most SNP ale aby po zmenách neostalo po nich nič tak to je už moc.
zdravím, nemáte prosím niekto CP L76 a X43?ďakujem
Tak ma napadlo: po spustení električky cez Starý most môže L50 zostať v pohode premávať po súčasnej trase cez Starý most do Auparku. Jednoducho sa na Starom moste urobí zatvorený zvršok a 50 bude premávať "po koľajách".. Na Šafárikovom námestí detto. Hneď po výjazde z obratiska sa môže zaradiť do električkového pásu a riadiť sa signálmi pre električku.
Takže minimálne v smere DO auparku sa to takto môže zrealizovať, kvôli zachovaniu spojenia Šafko-Aupark..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.