Pre boha ved to je uplne iny druh paliva a je dostatocne zabezpecný a podla mna aj prepracovanejsi system. S499.1023 jasne povedal, ze pri poziari zhorelo vsetko do tla okrem tlakových nádob! Z hladiska bezpecnosti Ti moze byt jedno aké palivo Ta pohána, ci ides na CNG, naftu, elektrinu, repku alebo pre mna za mna aj na mrkvu. Omnoho dolezitejsia je konstrukcia vozidla, jeho UDRZBA a STAROSTLIVOST o voz.
Na Solarise nefungoval ventil a mas pocit, zeby ten autobus snad vybuchol? Akurat bol zivnou podou pre ohnik. A koniec koncov poziar sposobil skrat na elektroinstalacii. Takze nekvalitna a pripadne zastrarala elektroinstalacia od ktorej uz zahorelo kopu autobusov Ti strach nerobi, ale palivo ano?
?
Stačí si prečítať nový článok v SME o inštalovaní kamier na križovatkách(kamerový dohľad), kvôli tomu, aby sa mohla riadiť doprava a "chudáci" v autách nemuseli náhodou čakať na semafore..
Prečo sa ale kamery neinštalujú napríklad na také Trnavské mýto, kvôli tomu, čo som písal nižšie, alebo jednoducho kvôli bezpečnosti ľudí, cestujúcich v MHD ?
Opäť jasný dôkaz, ako magoriát preferuje IAD pred MHD..
Mesto si musí svojich obyvateľov aj nejak vychovať.. Už dávno mala byť spravená kampaň, ktorá by mala mať za cieľ zvýšiť bezpečnosť v doprave v meste.. Okrem toho na takom Trnavskom by sa dali v pohode spraviť plné zábradlia tak, aby ľudia vôbec nemohli prechádzať cez koľaje.. Samozrejme by museli byť celodenne funkčné aj eskalátory v podchode a mohli by sa aj nainštalovať kamery, aby ľudia zábradlie neničili atď..
Takže určitú časť viny má na tom aj mesto...
Alebo existuje aj zábradlie pred zastávkou tak, aby nemohli prechádzať ľudia cez cestu tesne pred zastávkou a autobus sa tak mohol rozbehnúť.. A kde máme v Bratislave takéto zastávky? Nikde...
Ja tiež. Vždy je lacnejšie platiť 800 za kvalitnú, fungujúcu MHD, ako kupovať auto, platiť poistky, parkovanie, a všetko s tým spojené...
Ale za tú MHD, čo je tu teraz, mi bolo ľúto zaplatiť aj tých blbých 370 Sk, či koľko to je..
Ja som to hneď vedel, že to s tou obnovou vozového parku sú len a len sľuby, a preto som tohto primátora nevolil... A napĺňa sa presne to, čo som očakával... ?
Kedysi (na starom softe) tam bol aj kurz, v tvare LxxxKyy Pzz (Linka, Kurz, Pásmo), ale v novom softe je pásmo už 3-ciferné, takže sa nezmestilo, a nazýva sa už Zóna, preto to Z namiesto P, Kurz sa už (na škodu veci) nezobrazuje. Takže to Z si odhadol dobre, je to pásmo.
Samozrejme, že nemá zmysel čakať dobiehajúcich niekde na električkovej trati, kde je združený interval 4 minúty. Ale DP a mesto by to mali vlkom nejako verjne vysvetliť, prečo sa na nich v takýáchto prípadoch nebude čakať.
A k NAD v Cíferi. To je celé blbo vymyslené. V Prahe sa NAD na takéto výluky nezavádza a nikto nep94uje. A ak je to NAD pre chromých, čo fakt nevládzu tú jednu zastávku prejsť, tak to malo mať interval 30 minút a jazdiť až na Komisárky.
to mas pravdu, zalezi to od vodica a konkretneho pripadu... no myslim si ze napriklad spoje napajajuce sa na elektrickove radialy by sa mohli navzajom cakat...
uvediem priklad... dojde 5ka do Race na Detviansku... 90% ludi co vystupi ide na vychodne... vsetci zacnu bezat na 56 stojacu na Cachtickej... ta zavrie dvere a odide... pritom cca 1km odtial stoji 15 minut na zavorach ?
No nie je to take jednoduche s tym cakanim dobiehajucich Mike. Zober si elektrickove zastavky Zahradnicka, Kamenne, Racianske... Tam v podstate furt niekomu ujdes kto dobieha. A podla coho si povies, ze "tento este ano, hentamta uz nie" ? Jak si napisal - je to na vodicovi, ale de facto by nemusel cakat nikoho. Cestujuci nie je beziaci, ale stojaci na zastavke. A pri frekvencii spojov na danych zastavkach si myslim, ze by sa podla toho vodici mohli KLUDNE riadit doslova.
Zda sa ze robis sofera v BA..potom sa naozaj necudujem, ze cela MHD v BA vyzera tak ako vyzera, ked tam robia taki ludia ako ty... Ale skoda reci a nicenia si klavesnice....
S499.1023