Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #82018:
Uvediem dnešnú skúsenosť: autobus Slovak lines Malacky - Bratislava, príchod do Ba podľa CP 20:25, reálne už 20:19. A podľa tej jazdy myslím že to ten vodič robil naschvál. Neustále sa hnal (okrem niektorých úsekov, kde bola predpísaná 40, tam išiel predpisovo treba uznať) a čo mi hlavne vadilo, že sa tlačil na všetky pred ním idúce autá. ?
Dnes bola na TV BA dlhšia reportáž z tej prezentácie a hasenia požiaru v Petržalke. Pýtali sa hasičov, že ktorý autobus je nebezpečnejší v prípade požiaru.. Hasič na to, že jednoznačne plynový! pretože môže nastať výbuch a neviem ešte čo...
Takže neviem, či je zrovna rozumné aj naďalej kupovať CNG busy... ?
Reply on: Martin Fundárek #82020:
Na toto Ti neviem odpovedať, ale pravdepodobne nejaký konkrétny medveď ktorý má aj meno, na príčine bude, ale fakt neviem ktorý 😉

Re #82017 Valec: On je tam dokonca udomácnený už pekných pár rokov 😉

Re #82014 risko1: Ešte Ťa doplním - ráno sa vodič predsalen o nejaké drobnosti starať musí - kolové šróby, kontrola a doliatie vody, a možno aj olej, to neviem, no minimálne vodu ráno dolievajú určite, aspoň na Karosách 😉
Reply on: Martin Fundárek #82020:
udajne sa to skusalo aj na 1.DPA ale vraj sa to neosvedcilo (dovod nepoznam) vyzva pre fefe18 Ty si tu dlhsie,vies dovod preco to neslo??? A inak lebo medved na styri je zips
Reply on: Martin Fundárek #82018:
Ono ak si to vezmes,ze z poslednej a aj z predchadzajucich zastavok odisiel presne podla stanoveneho CP,tak potom mi vychadza,ze je zle nacasovany posledny usek teda prichod do ciela z posledne zastavky
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: risko1 #82014:
A prečo to nejde aj na iných prevádzkach? Lebo medveď?
Reply on: Beus #82015:
neopakuj
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ad náskoky u SADistov - treba sa sťažovať. Najprv na podnik, a keď sa to opakuje, na kraj (porušovanie prepravnej povinnosti - zákon 168/1996, § 8, ods. 2: Dopravca má prepravnú povinnosť (§ 4 ods. 2) voči každému cestujúcemu, ktorý sa chce prepraviť do zastávky na autobusovej linke a ktorý je v čase odchodu autobusu podľa cestovného poriadku na zastávke pripravený nastúpiť do autobusu.)

Je bohužiaľ bežnou praxou, že cestovné poriadky nezodpovedajú reálnym časom jazdy - buď sa časy opisujú rok po roku snáď ešte od boľševika a neberú do úvahy pravidelné zápchy (Pezinok, Patrónka), alebo sa časy predlžujú spojom jazdiacim aj cez víkend a cez víkend sú zbytočne mäkké.
Reply on: Beus #82015:
Takže na 3.DPA dorazil západný štandard. ?
Reply on: risko1 #82014:
Hehe, napísali sme obaja približne to isté, a ešte aj skoro v tej istej sekunde 😉
Reply on: Martin Fundárek #82012:
Napr. na 3.DPA to majú vyriešené tak, že na ukončenie služby majú platených 10 minút od príjazdu do vozovne, a vodič nechá autobus na kanáli alebo pred ním, kde sa o jeho dotankovanie, popoťahovanie po kanáli, revíziu, a odstavenie už postarajú manipulační vodiči 🙂
Reply on: Martin Fundárek #82012:
Zaujimave je na Tvojom fantastickom navrhu,ze je priam genialny. Vo vozovni Kraksnany to maju vyhutane a funkcne uz niekolko rokov (potvrdi BEUS) vodic ma na ukoncenie 5min a nestara sa absolutne o nic,vojde do vozovne,odstavi vozidlo pred dielnu (RK) zbali si vystroj aj svoje svestky spolu s uvarenymi v.. a r... a odchadza domov. O vsetko sa staraju ukladaci,dolievaju vodu,olej,naftu,prejdu RK,zametacov,umyvarku a odstavia to na beton (stojanku),rano vodic sa taktiez nestara o nic,nastartuje a odchadza.
Reply on: risko1 #81929:
ale ja som nehovoril, že vozidlá treba umývať každý deň aj zvonku.. Ja som hovoril len zvnútra.. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: risko1 #81929:
Ďalší dôvod na to, aby sa služba nepočítala podľa CP, ale podľa skutočného odstavenia vozidla, ako tu už niekto navrhoval.
Iný variant riešenia by bol, že vodič len doleje olej a vodu (tam by fronty byť nemali), kým na umyvárku a pristavovanie vozidiel by bola vyčlenená špeciálna služba. Ale keď nie sú vodiči ani do terénu, je to neschodné.
Reply on: Patriot #82010:
Ano
počujte, hlavná AS v BA je Mlynské Nivy??? Lebo zajtra cestujem a je tam napísané len Bratislava, AS.... tak neviem. Vďaka za odpoved.
Reply on: Mike #82008:
Po dlhom čase prídem na chvíľu do BA a už musím byť nasratý ? Tak ho mali otvoriť? Či bolo by to náročné, či sa také niečo napríklad nedá?
Reply on: intony #82007:
No tie betónové panely v ktorých bola tá trať položená možno boli rozbité a zvetrané, v najhorších úsekoch boli aj vybrané (okolo výhybky pred vozovňou) ale v princípe to bol stále zvršok zatvorený.
Taká bezvýznamná otázka do vetra: Z akého dôvodu bude zrekonštruovaná koľajová trať medzi Vinogradmi a Kraksňanmi so zatvoreným zvrškom, keď doteraz bola s otvoreným?
Reply on: risko1 #82001:
Koxo Riso, Ty cez co internetis? 😉 ked si doma, povedzme ze cez PC, ale v robote cez co? 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.