Ad náskoky u SADistov - treba sa sťažovať. Najprv na podnik, a keď sa to opakuje, na kraj (porušovanie prepravnej povinnosti - zákon 168/1996, § 8, ods. 2: Dopravca má prepravnú povinnosť (§ 4 ods. 2) voči každému cestujúcemu, ktorý sa chce prepraviť do zastávky na autobusovej linke a ktorý je v čase odchodu autobusu podľa cestovného poriadku na zastávke pripravený nastúpiť do autobusu.)
Je bohužiaľ bežnou praxou, že cestovné poriadky nezodpovedajú reálnym časom jazdy - buď sa časy opisujú rok po roku snáď ešte od boľševika a neberú do úvahy pravidelné zápchy (Pezinok, Patrónka), alebo sa časy predlžujú spojom jazdiacim aj cez víkend a cez víkend sú zbytočne mäkké.
Napr. na 3.DPA to majú vyriešené tak, že na ukončenie služby majú platených 10 minút od príjazdu do vozovne, a vodič nechá autobus na kanáli alebo pred ním, kde sa o jeho dotankovanie, popoťahovanie po kanáli, revíziu, a odstavenie už postarajú manipulační vodiči
Zaujimave je na Tvojom fantastickom navrhu,ze je priam genialny. Vo vozovni Kraksnany to maju vyhutane a funkcne uz niekolko rokov (potvrdi BEUS) vodic ma na ukoncenie 5min a nestara sa absolutne o nic,vojde do vozovne,odstavi vozidlo pred dielnu (RK) zbali si vystroj aj svoje svestky spolu s uvarenymi v.. a r... a odchadza domov. O vsetko sa staraju ukladaci,dolievaju vodu,olej,naftu,prejdu RK,zametacov,umyvarku a odstavia to na beton (stojanku),rano vodic sa taktiez nestara o nic,nastartuje a odchadza.
Ďalší dôvod na to, aby sa služba nepočítala podľa CP, ale podľa skutočného odstavenia vozidla, ako tu už niekto navrhoval.
Iný variant riešenia by bol, že vodič len doleje olej a vodu (tam by fronty byť nemali), kým na umyvárku a pristavovanie vozidiel by bola vyčlenená špeciálna služba. Ale keď nie sú vodiči ani do terénu, je to neschodné.
No tie betónové panely v ktorých bola tá trať položená možno boli rozbité a zvetrané, v najhorších úsekoch boli aj vybrané (okolo výhybky pred vozovňou) ale v princípe to bol stále zvršok zatvorený.
Taká bezvýznamná otázka do vetra: Z akého dôvodu bude zrekonštruovaná koľajová trať medzi Vinogradmi a Kraksňanmi so zatvoreným zvrškom, keď doteraz bola s otvoreným?
Je pravda, že teraz nie je semester a už ani počask skúškového na Eu v júni a koncom mája to už nebolo citeľné. Ale počas výučby na EU chodili vybrané spoje L87 na prasknutie, na vlčom Hrdle zastávka nastúpilo tak 40 - 50 študákov a na Prístave (spomínaný intrák) tiež ďalších 40 - 50, + Ostatní cestujúci 87 nabitá, že tam ani zastrúhaný vlas nevpadne. Takýmito spojmi som išiel viackrát, v princípe také chodia každých 90 minút, vždy na hromadné začiatky vyučovania. aj keď v poslednej dobe, tušim rok je to už, ču je ráno pridaný odchod 8:59 z vl. Hrdla, nejaká delená to tušim robí, kam sa presunie naprázdno z Ovsišťa, tak vďaka tomu to ráno už nie je také hrozné.
taka mensia prihoda sa mi dneska stala... cestujem si v L32 z HL. St. (odchod 13:10) a pri Botanickej nastupi revizor... Kontroluje mi kartu (podotykam, ze mi plati do 18.8.) a hovori, ze nemam platnu kartu... Tak to skusil druhy revizor a tomu to islo, ze vsetko OK.
Idem o cca 15:20 z Nad Luckami L1 smer mesto a na Jurigovom namesti zase nastupi revizor (ten isty!) a si ma nechal vystupit, ze nemam platnu elektricenku... samozrejme tomu druhemu to islo ? . Tak som teda pokracoval do mesta a hovorim si, ze sa stavim pod Novym mostom skontrolovat elektricenku. Hm, teta (meno som zabudol, ale pozdravujem :)) hovori, ze vsetko OK (na 3 checkeroch).
Kedze je to ok, tak sa poberam domov smer KV&DD. Samozrejme pri PKO nastupni ZNOVU ten isty revizor a tentokrat uz chce aj obciansky, no fajn.. Lenze, kedze som neplanoval cestu do mesta, tak obciansky zostal doma na stole... Ale nakoniec som obisiel bez zdrzania a dostal som sa domov ? . Tesim sa, ze ho znovu stretnem, ked pojdem vecer do mesta ? .
Tak co sa tyka obsluznosti a hlavne VYTAZENOSTI tej Pristavnej ulice,pokial viem,co tam jazdim,tak su tam dve zastavky,z toho 1 na znamenie,priemerne tam za sluzbu idem 5-6x a z toho aj v spicke som na znamenie zastavil vzdy len 1-2x a ta druha zastavka PRISTAV tak tam tiez vela ludi nevystupuje ani nenastupuje,takze o vytazenosti sa teda hovorit neda.Za ten rok co robievam tuto linku sa mi stalo 2x ze na zastavke Pristav bolo max 20 ludi naraz,ale to musela byt nejaka akcia bud na tenisovych kurtoch Jurky,alebo v Pristave,inak su zastavky malo vyuzite cestujucou verejnostou. Co Ty na to fefe18,mam pravdu???
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark