Stat by mal prispievat na MHD v kazdom meste, ktore MHD ma, a nielen v Bratislave. To po prve. A po druhe, uz som alergicky na to, ako si tu mnohi beriete ten zvysok Slovenska do huby. Vacsina zbytku Slovenska do Bratislavy nechodi, ale sedi doma, a ak z mnoziny ludi, co odchadzaju za pracou inam, vacsina zvoli iny ciel, ako Bratislavu. Najprv UK+IRL, potom Praha a ostatna CR, a az napokon BA. V Bratislave su oproti tym predoslym male platy a vysoke naklady, teda je na emigraciu za pracou NEZAUJIMAVA. Do BA sa emigruje za pracou hlavne vtedy, ak je to praca uradnika na ministerstve alebo inom centralnom organe. Prave pre toto vase rozdelovanie na Bratislavu a zvysok Slovenska vas ten zvysok nema rad, pretoze ho automaticky degradujete na druhu kategoriu. End of off topic.
Politici su len tak kvalitni, ako su kvalitni ich volici. Verim, ze vam vadi, ako magistrat funguje. Tak bezte na magistrat a povedzte im to! Pripadne si zvolte iny!
Az na to, ze MHD NIKDE NA SVETE NIE JE ZISKOVA, teda neviem o ake zisky by im malo ist. MHD vyraba stratu, ktoru im samosprava uzemia ma dohradit do nuly. Hotovo. Prestan uz fantazirovat o privatizacii MHD, ci jej casti, ved je to to iste, ako sprivatizovat verejne osvetlenie (ci jeho cast). Myslis, ze lampy budu po sprivatizovani lepsie svietit?
Prepac ale nemyslim si ze vedenie a riadiaci pracovnici podniku poberaju male platy a pokial tam niesu na to aby ten bordel co tam vladne skoordinovali dali mu poriadnu koncepciu a nastartovali zdravy chod tak nech idu do rit. na to aby tam sedeli a stretavali sa s primatorom im moje dane davat nemienim
Sak preferencia bude po spusteni sitiny spustena takze uz sa tesim na jej nove otvorenie. ?
Sa raz nase..m a cez noc tie semafori na segnerke a MiU KV prekryjem igelitmi. Sak tie semafori pre eliny su tam uplne zbytocne. A zabudol som na Svantnerovu aj ked do dubravky uz takmer necestujem ?
ja som stále rovnakého názoru... Radšej nech ju prevádzkuje mesto, ale nech zamestnávajú odborníkov, a nie politicky dosadených ľudí.. Len tak to môže fungovať..
Verejnej doprave deregulovana konkurencia jednoznacne SKODI Prave Ti to tu Mike vysvetlil, ze sukromnik by si zobral ceresnicku na torte, teda najvytazenejsie linky a DPB by ostali len tie nevytazene, cim by sa este viac prehlbila jeho strata. Uznavam iba regulovanu konkurenciu, teda, ze by cely system MHD riadil nejaky koordinator patriaci magistratru (nieco ako v Prahe ROPID), a ten by vyhlasoval verejne sutaze na obsluhu jednotlivych oblasti s tym, ze by nevytazene linky financne kompenzoval (tak, ako to doteraz kompenzuje mesto dopravnemu podniku).
Problém je tiež vo financovaní. Štát by mal financovať (prispievať na) MHD v BA.. Lenže to by zvyšok Slovenska neprehltol a neprežil, takže to zrejme nie je reálne.. Pritom do Bratislavy prichádza veľké množstvo ľudí zo zvyšku Slovenska, takže by to v podstate bolo aj pre nich... Ale to by najprv museli pochopiť ?
1. O tom by som v našich podmienkách pochyboval. Keď už nie Ba, viď šarkany ako slovenské maršrutky v iných mestách,...
2. Keby aj áno, ako by si ju dosiahol a komu by vlastne prospela a za akú cenu?
Konkurencia v MHD je úplne super. Však nevidíš tých dopravcov čo sa sem o 106 hrnú? Aha , myslíš zájazdy Ba, čo skončili na zmluvkách Avionu a Shopping Palacu, svojho času sa uvažovalo že budú robiť X50 až nakoniec po čase začali robiť X11 ale za aké peniaze ma zaujíma... Jediné, čo akceptujem je Blagus s klimatizvanými busmi a zadarmo (doprava do Avion a Shopping Pakacu)- paradox voči MHD. A možno aj chcel Blagus údajne robiť Petržalskú MHD k 5.9.2005 ale tiež cúvli keď prišla reč na náklady a reálne tržby a výnosy...
Alebo nahrávaš na smeč p. Ing. Cílekovi, že keby bolo na ňom, dopravu robí súkromník ktorému meto prepláca iba tie najnevyhnutnejšie výkony , tzv" sociálnu dopravu" - to by boli možno 3 - 4 spoje za deň na L 57, 77, 79, lebo prirodzene by ten súkromník vykonával iba zaručene ziskové linky v špičkových časoch a v plnej dĺžke ako 21, 83, možno 31, ale oproti dnešku by to bola velká redukcia spojov a cestovné kľko by stálo,....
Re #81701 hoppusmark: Podľa mňa oni nemajú pocit dobre vykonanej práce. To možno poznáš ten pocit a možno ho spoznáš, nič nerobíš a dostávaš za to málo peňazí.
Alebo iné heslo: namáhaj sa iba do výšky svojho platu. Možno relatívne, ale výsledok vidíme ? ? ?
Ináč podľa mňa si za chvíľu budem musieť umývať topánky zo spodu, potom ako výstupim z autobusu... Pretože v autobusoch DPB je väčšia špina ako na ulici... Pretože ulicu aspoň niekedy umyje dážď... Ale autobus DPB neumyje nič ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Menej radikality by ti neuskodilo.