".....kde sme prisľúbili po 22. júla v dobe špičkovej premávky (od 7:00 do 9:30) uvolniť druhý jazdný pruh. Táto skutočnosť nás značne obmedzí pri vykonávaní prác v týchto hodinách. Napriek týmto skutočnostiam urobíme všetko preto, aby práce napredovali v čo najrýchlejšom tempe."
MUAHAHAHAAAA to ich tak strašne obmedzí uvoľnenie jedného jazdného pruhu CESTY (rekonštruuje sa ELEKTRIČKOVÁ trať a NIE cesta), a to od 7:00 do 9:30 ráno, no to je úplne strašné! Kvôli tým 2 a pol hodiny už za celý deň nič nespravia, to mi je ich ľúto. Ale vážne, je mi ich strašne ľúto, chudáci. To keď bude poprchať tak budú musieť zastaviť práce na 2 dni, aby sa uistili, že technologické postupy tým poprchaním neboli porušené..
A okrem toho, na linku 63 by sa zišli cez víkend kĺbové vozidlá, keďže už viac krát sa mi stalo, že som sa do toho autobusu večer pri Avione nedostal ?
Zaujímalo by ma, čo má spoločné električková trať na Štefanovičovej s rekonštrukciou Predstaničného námestia. Odpoveď je jednoduchá: od Technickej univerzity po zastávku Žilinská NIČ... Takže nevidím dôvod, aby sa to nezrekonštruovalo čo najskôr.. Ale DPB si samozrejme opäť našiel debilnú výhovorku... Jdu blejt, velebnosti ?
u nas je to formulovane tak ze vodic nesmie obmedzit ani ohrozit chodcov na prechode ktori uz vsupili do vozovky, co sa mi nepaci - podla mna by to malo byt formulovane tak ako som pisal nizsie + za nedanie prednosti na prechode by malo byt automaticky zadrzanie VP a bolo by.
Vraj nedostatok vodičov, údajne sa oproti škol. roku šetrí málo služieb. Akurát je záhada, že po iné prázdniny doteraz, keď bol ten prázdninový grf. s obmedzeným cepo iba na 201, 202 a 208 (pôvodne aj 209) sa šetrilo dosť služieb.
OK, ina modifikacia L50:
OD Slimak - Safarikovo namestie (bez zmeny) - nabrezie (zastavka Novy Most, smer Slimak ako L70, opacny smer ta zastavka pri pamatnej "tabuli") - Novy most - Aupark.
Otacanie pri Auparku prejdenim cez nadjazd nad dialnicou, zidenim dole (kde by sa vybudovala parkovacia plocha) a potom zas hore na nadjazd a na zastavku Aupark.
Okrem spojenia s prepravnym uzlom Novy Most (L37, L28/29...) by sa zaviedol aj prestup na hrane na linky 80, 83, 84, 88, 91, 93, 94 a 191.. pretoze uz teraz tym dost vela ludi chodi k Auparku kde prestupuju, takto by sa to zjednodusilo.. jazdna doba doba by sa zvysit nemala, minimalne nie razantne.. v pripade zaujmu poslem mapku ako by sa to malo tocit
Tie podivne t-busove grafikony maju platit dokedy? A dovod ich existencie je nedostatok vodicov, alebo malo objednanych vozokm? ? Inak ked sa v nedelu vratim do BA, zostane este MHD, alebo sa mam pripravit na pesie tury po meste? ?
hoppusmark