Nuž to sa mňa nepýtaj. Ja som za neobmedzenú rýchlosť na diaľniciach, 100 mimo obec a 50 v obci, presne ako v Nemecku. Ale aj v Nemecku bývajú "hlukové" obmedzenia na 120, ba aj na 100.
Pýtal si sa tak, že zo súdu by Ťa s takou formuláciuo rovno vyhodili, keďže si formuláciou otázky akosi podsúval hneď aj odpoveď, že obsluha Koliby je zbytočná.
Ty si jeden z tých, čo riešia trojčlenkou logické úlohy, čo? Ak jeden robotník vykope výkop o dĺžke 5 metrov za dve hodiny, sto robotníkov ho vykope za 1 minútu a 24 sekůnd?
Čísla nech kľudne ostanú, ale to by sa nemohli odohrať prečíslovacie šotoorgie ? .
Jedným z mojich hlavných bojov s VR a BW je presadenie zlúčenia električkových prevádzok do jednej. Predsa ich fyzická oddelenosť nie je dôvodom pre existenciu dvoch vedúcich prevádzky a dvoch hlavných výpravcov, dvoch ekonómok a vôbec zbytočnú redundanciu x miest.
"Považujeme to za dostatočné záruky bezpečnosti týchto vozidiel a pravdepodobne v druhej polovici júla rozhodneme o ich návrate do prevádzky v rámci MHD v Bratislave" - hej, len pred tym si este musia oddychnut, lebo bez toho bolo rozhodovanie tazke.. KUA PRECO TO ESTE NIE JE NA CESTACH?
Nepriamo súvisiace, pri niektorých tých nových 14 TrM je tam nejako väčšmi "prešpekulovaný" kompresor, a napr. pri prejdení úsekov bez prúdu skoro zakaždým vyfukuje vzduch. Aký je zmysel toho? Môžeš laicky vysvetliť?
Ale no, to je co za poplasna sprava? Na imhd/KE sa pisu neoverene info, ze sa ma zrusit a Ty rovno, ze uz aj bola? Kym to nevyslovi niekto kompetentny, treba to brat s maximalnou rezervou!!!
S499.1023
Jedným z mojich hlavných bojov s VR a BW je presadenie zlúčenia električkových prevádzok do jednej. Predsa ich fyzická oddelenosť nie je dôvodom pre existenciu dvoch vedúcich prevádzky a dvoch hlavných výpravcov, dvoch ekonómok a vôbec zbytočnú redundanciu x miest.