No moj nazor na realizaciu dopravy pocas vyluky na Vajnorskej:
- myslim, ze je to dost komplikovane vymyslene a ovela jednoduchsie by bolo zaviest autobusovu dopravu dajme tomu s oznacenim X2 z Hlavnej stanice az na Zlate piesky a tym padom by nemusela premavat elektrickova doprava v useku Zel. st. Nove mesto - Zlate piesky. Takto by sa bez niekolkonasobneho prestupovania dostali cestujuci z vacsiny bratislavskych lokalit priamo do svojho ciela na tejto trase. Mam totizto jednu otazku - ako sa co najjednoduchsie dostat z Dubravky na Zlate piesky napr. do podniku Rajo na 6. h. rano, alebo naspat ked zmena konci o 22. h.? Za nazory i pomoc dakujem.
- myslim, ze je to dost komplikovane vymyslene a ovela jednoduchsie by bolo zaviest autobusovu dopravu dajme tomu s oznacenim X2 z Hlavnej stanice az na Zlate piesky a tym padom by nemusela premavat elektrickova doprava v useku Zel. st. Nove mesto - Zlate piesky. Takto by sa bez niekolkonasobneho prestupovania dostali cestujuci z vacsiny bratislavskych lokalit priamo do svojho ciela na tejto trase. Mam totizto jednu otazku - ako sa co najjednoduchsie dostat z Dubravky na Zlate piesky napr. do podniku Rajo na 6. h. rano, alebo naspat ked zmena konci o 22. h.? Za nazory i pomoc dakujem.
hroch
mimochodom, som nesmierne vdacny kompetentnym, ze nahradna doprava k polusu a na nove mesto nebude mat zastavku tam, kde 53. ale aj tak si tu trasu neviem celkom predstavit, z toho popisu som dost schaoseny... ktora je skultetyho?
predpokladam, ze polus je od radosti cely bez seba, fsaq oni odjakziva funguju na zaklade toho, ze sa tam da lahko dostat. no a nechcem ani len hadat, aka bude tento rok navstevnost zlatych pieskov, ked sa tam nebude dat poriadne dostat...
ah, a este jedna vec: tusi niekto, ake bude mat ta nahradna doprava X6 intervaly?