Podľa mňa by sme mohli pár KT4 kúpiť, pretože si naozaj môžeme vybrať, či chceme jednu novú súpravu T6A5 alebo všetky KT4, čo ponúkajú Nemci. Veď ide o cca. 10 rokov mladšie vozidlá ako K2, takže si nemyslím, že by sa to kazilo viac ako K2. Jasné, keby nám z neba spadlo 300 melónov, tak si môžme dovoliť kúpiť 5 súprav T6A5, ale z neba takéto veci bohužiaľ nepadajú.
9Trky stoja vonku preto, lebo vnútri nie je pre ne miesto. Flek, kde stáli, by mal byť voľný a ak by tam bola bývala prišla nejaká kontrola, tak by Hroboňka mala pekný priekak. Okrem toho, taký voz č. 152 pod strechou viac stratil ako získal, lebo bol "pekne" oškvarený. 6616 asi pôjde do šrotu, konečne mám vyvolané fotky, ktoré som robil dva dni po požiari. Keď Spectre bude môcť scannovať, tak pôjdu na web.
9Trky stoja vonku preto, lebo vnútri nie je pre ne miesto. Flek, kde stáli, by mal byť voľný a ak by tam bola bývala prišla nejaká kontrola, tak by Hroboňka mala pekný priekak. Okrem toho, taký voz č. 152 pod strechou viac stratil ako získal, lebo bol "pekne" oškvarený. 6616 asi pôjde do šrotu, konečne mám vyvolané fotky, ktoré som robil dva dni po požiari. Keď Spectre bude môcť scannovať, tak pôjdu na web.
Raven - koberce
- údajne ide o cca 10 ks tohto druhu električky
- rok výroby 1990-92
- cena v USD 42.000,- (podľa kurzu USD/SKK k 3.3.01)
- prevádzkovateľ mesto Halle NSR (bývalé DDR)
- výzbroj ako u T6 A5
- v NSR prevádzkované väčšinou v súpravách
- v Bratislave by mali byť deponované v DTPE Krasňany
P.S.: "a niektoré kačice (rozumej K2) si môžu spievať - SKONČILI SME JASNÁ SPRÁVA ... ?!"