Reply on: S499.1023 #78189:
V prvej vete si asi chcel povedať že dlhé vysokopodlažné,nie? Keby sa na 50 nasadili Solarisy, dal by sa interval 7.5min alebo 8min. Prečo sa teda kupujú Solarisy keď majú manévrovacie problémy? Zober si, že by sa trebars spravila veľká dodávka Solarisov trebars 100 až 200ks. A bola by potreba ich nasadiť na linku kde by mohli mať problémy s manévrovaním, čo by sa potom dialo? Preto aj nechápem načo sa kupovali Solarisy keď na naše kľukaté cesty, ostré zákruty a všetky tie skvosty nestačia. Určite by sa ťažko uživili na bývalej 86 kde som s viezol v testovanom Mercedes Citaro a pri odbáčaní z Bajkalskej na Drieňovú do toho jedného pruhu skoro zachytil auto stojace v pruhu pre vozidlá odbočujúce z Drieňovej na Bajkalskú smer Prístavný most. Ďaľší dôvod prečo by som kupoval 18,12 alebo 9.5 vozidlá. Dúfam, že 15 metrový Solaris Trollino sa u nás neobjaví.
1651
1.SOR v takom počte ako sa plánujú nakúpiť sú len náhradou 11 Solarisov. Keď už tak by mali nakúpiť väčší počet SOR9.5 alebo to radšej ani nespájať s výmenou za Solarisy ?
2.15 metrový Solaris neni vôbec plnohodnotná náhrada za Ikarus 280 a 283 už ani zďaleka. Vozový park mal byť o Solarisy doplnený a nemali nahrádazať žiadne Ikarusy. Skús ísť ráno Ikarusom 283 na linke 68 a Solarisom na tej istej linke (ak by sa tam objavil,ale ako skúška keby sa robila).
P.S.: Viete prečo ten Solaris vzbĺkol? Lebo mal strašne hrejivý pociť z údržby.