A myslíš, že v priebehu zmeny signálneho plánu z jedného na druhý (v priebehu celožltej fázy - mimochodom v Nemecku stačí na zmenu signálneho plánu celožltá bez celočervenej, lebo Nemci sa nehrabú tam, kam nemajú) ti dobytok do križovatky smerom k priecestiu nenalezie a neupchá ju pre prejazdné smery?
Pretože je to najbližšia oblasť. Aj linka 43 ma v sebe číslo 3. Číslo 36 je oveľa bližšie ako číslo 42, pretože by to bolo úplne odveci (akoby šla opačným smerom) a 62 nie, pretože 212 obsluhuje predovšetkým obsluhe oblasť 4 a dotýka sa oblasti 3.
201 - 71
202 - 72
203 - 44
204 - 64
205 - 60
206 - 40
207 - 47
208 - 73 (na Prievozskej v rade spolu s 70, 71, 72)
209 - 46
210 - 48 (v buducnosti predlzenie do Ovista)
211 - 149 (pretoze trat na Patronke stale nevybudovana a 211 ma odlisnu trasu ako 49)
212 - 36
Nic v zlom. Koho uz bude zaujimat DPB? To je tiez jedna z foriem liberalizacie. Ked mi tu budu behat novsie autobusy za rovnaku cenu, tak je to len dobre. Druha vec je, ze na toto sa asi nebudu vypisovat sutaze. Aj ked mozno na busy ano, ale s elektrickami a trolejbusmi asi by bol problem a mozno by to bolo aj kontraproduktivne. A je mozne, ze bude Bratislava ako jeden obvod, kde tazko niekto tromfne DPB.
Ale SAD CCC je mocna a rozhladena. Kto vie? ?
Presne tak. A ten kto ponúkne v požadovanej kapacite najlacnejšie, dostane licenciu. Čiže je možné, že napr. linku BA - Borinka bude vykonávať DPB, a nejakú linku MHD zasa SL, prípadne nejaký úplne nový dopravca (Blaguss, ..). Ale toto bude fungovať až v ďalších fázach, nie hneď od začiatku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony