Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #77602:
A čo potom s L44 a L213?

Re #77603 intony: Len kvôli TESCU by som jej 36 nedával. A čo keď to do Lamača nebude 212, ale napr. L204 (čím by nahradila celú trasu L63).
Reply on: Valec #77576:
Načo ich číslovať v samostatnom rade? Ak vôbec nejaké budú.
Reply on: Beus #77567:
A myslíš, že v priebehu zmeny signálneho plánu z jedného na druhý (v priebehu celožltej fázy - mimochodom v Nemecku stačí na zmenu signálneho plánu celožltá bez celočervenej, lebo Nemci sa nehrabú tam, kam nemajú) ti dobytok do križovatky smerom k priecestiu nenalezie a neupchá ju pre prejazdné smery?
Reply on: Valec #77601:
A myslel si na to, že 212 sa môže niekedy v budúcnosti predĺžiť k Tescu, prípadne do Lamača?
Reply on: N/A #77598:
Keďže nočné T-linky N44 a N47 by mali byť dvoma vetvami dnešnej 516, zamyslel som sa a usúdil, že 207 - 47 a 203 - 44.
Reply on: intony #77599:
Iste, ale však oblastné označovanie má rešpektovať hlavne desiatkové číslo a až potom jednotkové.
Reply on: N/A #77598:
e #77598 Daniel, choď na to logicky a prehodnoť to čo som napísal.
Reply on: Valec #77597:
Pretože je to najbližšia oblasť. Aj linka 43 ma v sebe číslo 3. Číslo 36 je oveľa bližšie ako číslo 42, pretože by to bolo úplne odveci (akoby šla opačným smerom) a 62 nie, pretože 212 obsluhuje predovšetkým obsluhe oblasť 4 a dotýka sa oblasti 3.
Reply on: intony #77595:
Prečo 212 = 36? Však do oblasti 3 vôbec nezasahuje.
Reply on: SDX #77589:
Nie. 212 obsluhuje 6-kovu oblast az v druhom rade.
Reply on: SDX #77591:

201 - 71
202 - 72
203 - 44
204 - 64
205 - 60
206 - 40
207 - 47
208 - 73 (na Prievozskej v rade spolu s 70, 71, 72)
209 - 46
210 - 48 (v buducnosti predlzenie do Ovista)
211 - 149 (pretoze trat na Patronke stale nevybudovana a 211 ma odlisnu trasu ako 49)
212 - 36
Reply on: SDX #77591:
Väčšinu som si rovnako predstavoval už asi pred 3 rokmi.

207 = 47 (príp. 45)
211 = 49
212 = 42
Reply on: Jezo #77590:
pockaj, ale nebude v tom bordel? kazdy iny autobus s inym logom.... nebude to posobit asocialne?
Reply on: Ike #77588:
Bude. Ja uz mam vyhliadnutu "svoju" rannu linku SL po spusteni plnej BIDky.
Moj navrh precislovania t-busov podla noveho cislovania:
201 = 71
202 = 72
203 = 43
204 = 64
205 = 60
206 = 46
207 = problem, kedze pre Ruzinov nema "svoje" oblastne oznacenie, idealne by bolo priradenie k 5-ke takze 157
208 = 69 ( ? )
209 = 42
210 = fakt netusim.. mozno 150...
211 = 45
212 = navrhujem oblast Trnavka (6), cize 62

33 a 133 bez zmeny

Snazil som sa aby bolo posledne cislo zachovane, napr. 20!!1!! = 7!!1!!!

Tak a teraz ma kritizujte ?
Reply on: Ike #77588:
Nic v zlom. Koho uz bude zaujimat DPB? To je tiez jedna z foriem liberalizacie. Ked mi tu budu behat novsie autobusy za rovnaku cenu, tak je to len dobre. Druha vec je, ze na toto sa asi nebudu vypisovat sutaze. Aj ked mozno na busy ano, ale s elektrickami a trolejbusmi asi by bol problem a mozno by to bolo aj kontraproduktivne. A je mozne, ze bude Bratislava ako jeden obvod, kde tazko niekto tromfne DPB.
Ale SAD CCC je mocna a rozhladena. Kto vie? ?
Reply on: intony #77586:
Nehodi sa 212-ka viac do oblasti Ruzinov, Novy most?
Reply on: Valec #77587:
a to neni pre dpb nevyhodne? 😃 lebo vsetky spomenute spolocnosti su lepsie ako DPB ?
Reply on: Jezo #77585:
Presne tak. A ten kto ponúkne v požadovanej kapacite najlacnejšie, dostane licenciu. Čiže je možné, že napr. linku BA - Borinka bude vykonávať DPB, a nejakú linku MHD zasa SL, prípadne nejaký úplne nový dopravca (Blaguss, ..). Ale toto bude fungovať až v ďalších fázach, nie hneď od začiatku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.