Reply on: Ike #77183:
Ano toto vsetko chapem, sam to poznam byvam nedaleko od tial. Jedine riesenie je spojit semafory so zavorami lenze nato by museli dat suhlas zeleznice lebo im tie zavory patria.
A mysliz, ze je lebsie postavit ju vramci rozpracovaneho projektu, alebo ho zastavit a zacat robit odznovu samostane pre filialku a samostatne pre zvysok? Skor by mali stavebnu dokumentaciu robit tak aby sa dala filialka sprevadzkovat co najskor. Ak to samozrejme nebude len dvojkolajna zastavka, co by nemalo vyznam sprevadzkovat bez nasledneho tunelu. (Aj ked takto to dufam neplanuju.) A s tym Polusom s tebou suhlasim.
Nick
možné to je, nepáči sa mi však, že v BA bude n staníc na entú , ktoré budú k ničomu, tu je jeden náčrt ako by sa dal tento projekt spojiť s vybudovaním novej hlavnej stanice:
http://dialnice.info/album_page.php?pic_id=2534
jedna zmena oproti tomuto môjmu náčrtu by bola v tom, že trať z Petržalky by išla pôvodne na filiálku (tak ako sa aj navrhuje), a za stanicou Filiálka by trať pokračovala špirálovitým tunelom na novú hl.st. BA, výškový rozdiel by sa prekonal tak ako je to v Telgárte (tá červenozelená čiara v náčrte by sa točila opačne)...