Reply on: SDX #77212:
No vidíš, prepáč, tak toto som nedomyslel, 560 - Pantograf ? väčšinu z nich má Trnava a zvyšok Leopoldov. S nimi by to šlo. Ale zas výhybka tam neni, až pred Račou. Neviem no 560 by sa veľmi šikla na tú Filiálku keby bola zatrolejovaná ti poviem ? jednak by úplne v pohodke sa tam "otočila", bez nejakého prepriahania rušňa, kedže má dve stanoviská. Dik za upozornenie ? len škoda, že ich bude treba pomaly pre ich stav nahradiť, teda aspoň určite vieme všetcia, že tu nebudú večne a štandard dopravy treba tiež posunúť vyššie, čo s 560 nepôjde ale službu spravili. Osobáky idúce z Trenčína do BA majú tak koľko vozňov? Pokryla by to 560? ak 4 alebo 5 tak ešte to je pohoda. Ak viac, tak 560 nestačí ?
Dunčo
1. Hovoril som, že vlaky ktoré by chodili z východu do BA a končili tu, tak by chodili na Filiálku
2. Vlaky chodiace z Marcheggu, Kútov by šli cez/na Hl.st. či už tu končia alebo by pokračovali ďalej, a určite nejaké vlaky idú zo Záhoria aj smerom na Trnavu
3. Teraz si my kvôli dakomu kto chce ísť ďalej na prestup na Hl.st. na východ budeme odopierať možnosť mať vynikajúcu stanicu so skvelou dostupnosťou, dobre choré ?
4. Keď sa tak môže prestupovať vo Viedni alebo Budapešti a Prahe, tak prečo nie aj tu, nikoho to nezabije. Okrem toho zo stanice na Filiálku ide furt dačo - 61,74 a 201! V iných mestách nepremýšľaú nad tým, že dakto bude musieť prestupovať, proste im to vyhovuje tak tam pošlú vlak. Tiež vlaky zo Slovenska dakedy idú na Masarykovo nádraží v Prahe a nikto nepindá, že musí ísť na Smíchov alebo Hlavní nádraží na iný vlak.