Reply on: Dunčo #76950:
Obratisko niekde v strede by bolo fajn aj do buducnosti pri preruseniach na inej casti trate a podobne, ale su to dalsie financie.. ale viem si predstavit ze (ak uz budeme mat nizkopodlazne vozy) ked budu v strede trate tak tam plasnu kalifornana a cez ten to bude prechadzat na druhu kolaj a potom naspat..inak taka blba otazka (aj ked odpoved asi viem): dali by sa spojit dve T3-ky tak ze by sa spojila zadna cast jednej a zadna cast druhej tak ze by to jazdilo? Mali by sme tym vlastne obojsmerne supravy.. ? dodam ze mi je jasne ze nejaky zmysel to nema, kedze by sa vzdy dal pouzit len jeden z voznov, len by ma to zaujimalo.. dakujem velke..
Re #76955 Max: Myslim ze vzhladom na tie majstrovstva je (sice minimalna, ale je) sanca ze tam nieco vybuduju. Ked nie eliny tak aspon trolejbusy.
Max
Hlavným prínosom tejto trate (okrem rýchleho prepojenia s centrom mesta) napojením trianglom na petržalskú radiálu v lokalite za Starým mostom vznikne možnosť, ako v prípade neprejazdnosti starého mosta (porucha vozidla na moste, náraz lode do piliera, teroristický útok a pod.) zabezpečiť fungovanie celej rýchlodráhy na Petržalskej strane - t.j. v úseku Janíkov Dvor - Štadión bude môcť rýchlodráha premávať.
Tento návrh sa však zrejme nikdy nezrealizuje (neviem o tom, že by investor mal záujem o budovanie el. trate, ani o tom, že by to bolo podmienkou projektu niečo také ako napojenie MHD či obsluha štadiónu...)
ale uvidíme (ak sa toho dožijeme) keď náhodou bude treba uzavrieť Starý most... celá skvelá nová rýchlodráha bude v ... teda nebude môcť premávať. A kapacitnú Náhradnú dopravu zabezpečí ZV 3035, SORy operatívne stiahnuté z linky 30, zostávajúce Ikarusy 280 a nové vozidlá, ktoré nemáme...