Este nieco,co takto urobit vystrihovacku plyn. Karosy...
vcera sa rovnake skusky robili na 7918. rozdiel hlucnosti medzi normalnymi kolesami a teraz som uz zabudol ze akymi (ach ta moja pamat) boli 4dB 
, len chyba bola, ze sa radsej podporila zahranicna tovaren a nedala sa sanca nasim vyrobcom. Ja myslim ze keby sa naozaj chcelo, tak dokazeme vyrobit take busy...
Generálku by už potreboval aj 4505-k dnešnému dňu má približne 3 druhy podláh-hrdzavú, prehrdzavenú a deravúúú...Hlavne schody pri druhých dverách-raz tade nejaký objemnejší cestujúci prepadne...
d3k0
Si: Sadni si do 4400 alebo 3615 a potom uvidis, co je to kurit vzadu (ako pisal Turbo). Okrem toho sa stavim, ze keby si mali cestujuci zvolit najoblubenejsi bus, tak vyhraju Ik4xx, lebo nic lepsie tu nemame. Anketa na iMHD uz nebude, lebo zase budes stokrat hlasovat za Karosu a tym padom budu zmanipulovane vysledky. Ked tvrdis, ze do vozu, ktory ma podlahu 890 mm (Karosa) sa ti nastupuje lepsie ako do vozu so 760 mm, tak uz jednoducho nemam slov... To, ze Ik412 maju konstrukcne nedostatky by som pripisal aj tomu, ze tie sroty poskladali z toho posledneho, co v Ikaruse mali. Preto 1701 a 1702 nemam rad. Ale o takom "drobnom" konstrukcnom nedostatku ako su absolutne nevhodne riesene predne dvere na Karose si sa uz nezmienil. Ani ten Karosak, co som sa s nim bavil na vystave, mi nevedel vysvetlit, ako je mozne, ze Karosa v dnesnej dobe nie je schopna ponuknut inu uzavretu kabinu ako v CityBuse resp. aj v Karosach, ale bez prednych dveri (!). Este ma presviedcal o tom, ako je to dobre a aky je SOR zly... TAMy su podla teba spolahlivejsie ako Ik4xx? Tak preco este pred par rokmi stala polovica v ohrade? Tomu ani Ikarusy nekonkuruju, hoci aj tych stala tretina pre nedostatok nahradnych dielov. Karosy a Ik280 maju podla mna iba to stastie, ze maju 20-rocnu (resp. 30-rocnu) historiu prevadzky v BA, a tak je tu ake take know-how a milion volne pohodenych nahradnych dielov
KLF: Dik za upozornenie. Trochu (vlastne dost) reorganizujem galerie a chybicka sa vludila. Do tyzdna to poopravujem. Bratislavske fotky Ik415T na nete nie su, ale videl som ich IRL
TBC: Hehe, na schodzi si pocul, aky prototyp vyprodukovalo Nove Mesto nad Vahom. To radsej budem nakupovat Ikarusy s detskymi chybami, ako autobusy od firmy, kde odflaknu aj prototyp