Reply on: Matko1990 #76408:
je to presne, ale úplne presne NAOPAK ako píšeš. Bohužiaľ METRO by skončilo na Šafku, nie električka. Dôvod??? Výstavba metra nie je zadarmo
Je uspokojený tým, že vidí naštvaných petržalčanov, ktorí 93kou prišli, ale museli na ňu prestúpiť z iného spoja. Následne ide na nástupišťe 74, zistí, že ide odchod je až o 20 minút, tak si s pocitom hroznej radosti dá v bufete klobásu s chlebom a kúpi zopár plechoviek piva, o ktoré sa neskôr podelí. Presne za 19 minút ju zje, ide na 74ku, a s ostatnými Ružinovčanmi oslavuje, že môže do Ružinova cestovať ďalšou priamou linkou 74.
Beus
Jedna malá pomôcka: rýchlodráha JE električka, a NEbude po Šafko, pretože sa tam okamžite napojí na existujúcu sieť. Metro BY bolo po celom meste, ako si povedal, rovnako ako je dnes električka, ale tak možno za 50 rokov. Ak by sa teraz niečo postavilo, tak LEN po Šafko, a na veľmi dlhý čas. A dovtedy sa budeme voziť čím? Vznášadlami? Ufami?
Na záver jedna malá rada: študuj, študuj, študuj a ešte raz študuj. A hlavne študuj odbornú literatúru, a nie propagačné materiály, prípadne plány, ktorých realizácia je viac než vo hviezdach. A keď toho budeš mať za pár rokov dosť naštudované o dopravných systémoch, potom môžeš sadnúť za klávesnicu, a začať niečo k tejto téme aj písať. Dovtedy sa uč od vzdelanejších a nesnaž sa im dávať rozumy, keď sám nemáš aké.