Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
k vyluke elektriciek - budu nove CP? je to vlastne od pondelka, tak uz by sa zisli.
a musim povedat, ze zrusenie liniek 2, 8 je super ? bodaj by to tak ostalo stale. pozeral som CP L8 a L14 a rozdiel je o 2 minuty + na 14 oproti 8. Vytazenost L8 na trase vazovova - hlavna stanica je podla mna neporovnatelne nizsia ako L14 na trase krizna-jesenskeho. A mozno so mnou nebude nikto suhlasit, ale ja by som zrusil linky 2,3,8 uplne, mozno s nahradou nejakej L13 ktora by chodila cez Vazovovu z mesta na hlavnu stanicu, a posilnenim L210. ale myslim ze kapacita L201, 74, 61 z trnavskeho myta je viac nez dostatocna na nahradenie L2,3,8
Reply on: Matko1990 #76408:
je to presne, ale úplne presne NAOPAK ako píšeš. Bohužiaľ METRO by skončilo na Šafku, nie električka. Dôvod??? Výstavba metra nie je zadarmo ❗
Reply on: Matko1990 #76408:
Ty si snáď spadol z jahody, alebo z nejakej inej planéty, keď tu tvrdíš takéto neskutočné nezmysly... ak máš IQ aspoň dnešného dátumu, tak sa skús zamyslieť nad tým, čo si práve povedal, a ako by to vyzeralo v praxi (nad tvojím NEprestupovaním v metre sa musím fakt smiať...a fáranie do staníc a vychádzanie na povrch s pešou dochádzkou na zastávku najbližšieho pozemného spoja je tiež nič, však?). Potom sa zamysli ešte raz, a ak ani potom neprídeš na to, akú stupídnosť si stvoril, tak čítaj ďalej.
Jedna malá pomôcka: rýchlodráha JE električka, a NEbude po Šafko, pretože sa tam okamžite napojí na existujúcu sieť. Metro BY bolo po celom meste, ako si povedal, rovnako ako je dnes električka, ale tak možno za 50 rokov. Ak by sa teraz niečo postavilo, tak LEN po Šafko, a na veľmi dlhý čas. A dovtedy sa budeme voziť čím? Vznášadlami? Ufami?

Na záver jedna malá rada: študuj, študuj, študuj a ešte raz študuj. A hlavne študuj odbornú literatúru, a nie propagačné materiály, prípadne plány, ktorých realizácia je viac než vo hviezdach. A keď toho budeš mať za pár rokov dosť naštudované o dopravných systémoch, potom môžeš sadnúť za klávesnicu, a začať niečo k tejto téme aj písať. Dovtedy sa uč od vzdelanejších a nesnaž sa im dávať rozumy, keď sám nemáš aké.
Reply on: Matko1990 #76408:
Odporúčam si pozrieť mapu Bratislavy, na nej sieť električkových liniek a nájsť tam Šafárikovo námestie. Objavíš niečo nevídané - električková sieť, ktorá vedie do Ružinova, Nového Mesta, Rače a dokonca aj do Dúbravky. A prezradím aj jedno tajomstvo - tá nová trať bude na tú zvyšnú sieť napojená a splní sa tvoj sen, že v Petržalke nastúpiš a v nejakej inej časti vystúpiš, a to dokonca lepšie ako keby bolo to vysnívané metro.
SDX:
Je ich vela! Rychlodraha pojde iba z petrzalky do Stareho mesta. A to z Janikovho dvora na Safko. Ale metro by bolo z janikovho dvora do celej Bratislavy jedna cast by isla do karlovky a dubravky a druha do ruzinova videl som plany metra ako malo byt postavene. Metro chodi kazdych 5 minut takze by sme stale necakali a je rychlejsie ako elektricka a nemusis ani prestupovat a je jedno kam ides ci dubravka karlovka alebo ruzinov. Nasadnes v Petrzalke a si tam je vyhodnejsie. ?
Reply on: Andy #76406:
No určite viem,že keby sa pridala ďaľšia linka pre Petržku na Hlavnú stanicu tak by sa oslabil interval na 93 to bezpochyby. Čo by zas prekážalo asi obyvateľom Lúk a v okolí Panónskej cesty...
Reply on: Dunčo #76402:
Čo sa týka električkovej trate na stanicu, je pravda, že nemá najšťastnejšiu trasu a jej stav je otrasný, ale narážal som na to, že už dlhú dobu stále máš niečo s tým, že Petržalka má málo liniek s konečnou na hlavnej stanici a Ružinov ich má veľa, ako keby tam každý cestoval častejšie než kamkoľvek inde a ako keby ľudia neboli schopní prestupu.
Kľudne nech mi 201ku presmerujú pre mňa za mňa aj na Kramáre, bez problémov cestou na tú stanicu prestúpim na niečo iné. Tým som nemyslel, že by 201 mala zlú trasu, ale že by sa ma zmena takého typu nejak hlboko nedotkla.
Toto: http://www.dpb.sk/informacie/Info/SBS_nv.htm este plati? Lebo DPB to ma stale medzi dlhodobymi informaciami.
Reply on: Andy #76400:
K tým elinám na stanicu toľko ešte,že 2,3 a 8 idú plné ako tak po Vazovovu poprípade dakto ide k STU. Dúbravčania aj tak vždy pri ceste na stanicu používali 34 a 83, nikdy 1, až na výnimky ktoré mali na saláme. A Ružinovčania určite používajú skôr bus alebo trolejbus ako elinu. Určite to tak trvá kratšie.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #76326:
Áno, chodím. Neriešil by som to pri intervale do 6 minút vrátane.
Reply on: Andy #76400:
Teraz neviem nakoľko si to myslel vážne, že koľko v tom bolo irónie... Tak ale zober si,že okrem Tomášikovej ulice a Drieňvej im tam ide od všade bus na stanicu. Fakt naozaj nemusia mať Ružinovčania stres ako dojsť domov, keď nechytia 8 môžu 61 alebo 74 alebo 201... Pardon ak si to myslel tak,že ozaj majú tých liniek viac.
Reply on: Andy #76400:
V poslednej vete som chcel napísť "raňajok a desiatej bez prestupu"..
Reply on: Dunčo #76399:
Chápem ťa, taký bežný Ružinovčan, napr. bývajúci pri Hraničnej, ráno vstane, len tak sa ide previezť linkou 201 plnou vysmiatych Ružinovčanov na hlavnú stanicu, naraňajkuje sa tam, potom ide naspäť domov, následne peši prejde na Herliansku, odvezie sa linkou 8 na hlavnú stanicu, ide na ranné WC, potom sa vráti linkou 8 na Astronomickú, odtiaľ prejde na Clementisovu, nastúpi na 61, ide na hlavnú stanicu. Trošku sa povysmieva petržalčanom, ktorí vystupujú z linky 93 a zakričí "kto z vás musel prestupovať? Ja nie" 🙂 Je uspokojený tým, že vidí naštvaných petržalčanov, ktorí 93kou prišli, ale museli na ňu prestúpiť z iného spoja. Následne ide na nástupišťe 74, zistí, že ide odchod je až o 20 minút, tak si s pocitom hroznej radosti dá v bufete klobásu s chlebom a kúpi zopár plechoviek piva, o ktoré sa neskôr podelí. Presne za 19 minút ju zje, ide na 74ku, a s ostatnými Ružinovčanmi oslavuje, že môže do Ružinova cestovať ďalšou priamou linkou 74.
Chudáci petržalčania len sklamane cestujú 93kou a nemôžu zažiť skvelý pocit raňajok a desiatej v staničnom bufete hlavnej stanice a len ticho závidia nádherné oslavy Ružinovčanov v tej 74ke.
Reply on: Andy #76397:
No tak porovnaj si ale Petržku a Ružinov do kelu. Porovnaj si kapacitu tých liniek 8+61+74+201 s 93. Hoc 201 bere dosť ľudí z Vrakune a Biskupíc ale predsa je tam tá linka k dispozícii Ružinovčanom.
Reply on: mrcheef #76395:
už som si o presný termín napísal dopravnému riaditeľovi OSNADA. Každopádne vďaka. ? ?
Reply on: Dunčo #76394:
Ja som len reagoval na tvojú strašnú závisť, že Ružinov má 4 linky na hlavnú stanicu a Petržalka len jednu. 🙂
Reply on: Dunčo #76393:
Keby mala premávať cez Nový most, tak by asi v sedle vôbec nepremávala, ona totiž premáva práve vďaka tej alternatívnej trase cez Lafranconi. A k tomu Slávičiemu údoliu - chodím tam blízko do školy a všetci spolužiaci z Petržalky cestujú 92kou, pokiaľ zrovna nemusia čakať 25 min, ale odchody si pamätajú a snažia sa 92ke prispôsobiť, aby sa nemuseli trepať cez centrum. Nechápem o čo ti vlastne ide, však 83 nemá nejaké kapacitné problémy v tebou spomínanom úseku.
Reply on: VLK #76388:
ak mas na mysli ten Citelis tak vraj na pol mesiaca
Reply on: Andy #76392:
a keď sa odveze k trhovisku tak tam je čo asi? No predsa 201 ?
Reply on: Andy #76390:
Tak by šla od Hálovej cez Záporožskú, Kremnickú, potom na Einsteinovu a ďalej by šla cez Nový most tak ako som písal... to Slávičie údolie je o ničom lebo ľudia z Petržky tam aj tak cestujú skôr 31 a 39 ako 92, vďaka jej "občasnému" intervalu. Myslím,že keby premávala cez Nový most tak nikto by ani nepípol a myslím, že väčšina by si pochvalovala skôr ako sťažovala.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.