Dnes na L209 6315 som skoro vyletel z koze. Pred konecnou Ruzova dolina v celom jednom pruhu stoji nejake pofiderne auto, dvaja mladici vykladaju nejaky tovat tak ze blokoju cely druhy pruh takmer, vodic trocha stratil nervy zanadaval na nich, ale len tak tak ze toho debilka tam nezrazil, a ako som vystupil tak to auto odchadzalo, drzo trubilo na vodica aeste vodic auta ukazal...fuckera na vodica t-busu..akoze super, a poobede na L202 6623 cca 13,50 - 14,15 smer cilizska...pan vodic..nic proti, ale brzdit pred tymi autami a semaformi sa da aj skor ako "minutu pred dvanastou"...
Martin Fundárek
- predať PKO tak, že mesto by muselo pridať pekných pár melónov, aby zaplatilo podiel v NTC či čo za to vlastne chcelo,
- postaviť most Napolo bez električkovej trate alebo aspoň bus pruhov
- preferovať IAD pred MHD všakovakým možným spôsobom
- podporovať akcie, o ktorých je známe, že sa nimi porušuje zákon a hazadruje s ľudskými životmi,
- stáť v úctivom predlone pred každým, kto chce postaviť v Bratislave biznis centrum,
- dvakrát za šesť rokov rekonštruovať to isté (Hlavné) námestie,
- vytvárať pseudopešiu zónu, cez ktorú prejdú stovky áut za hodinu (NĽŠ),
- ...
Stačí? Mne teda áno, a to natoľko, že už v tomto meste nie som - zdrhol som na vidiek a do Bratislavy už iba dochádzam za prácou.
Lenže v záujme objektívnosti treba pripomenúť, za toto šafárenie nie je, vážení kolegovia imhďáci, zodpovedný len Ďurkovský. O predaji pozemkov a iných závažných veciach rozhoduje zastupiteľstvo. Zasa na druhej strane, je predstaviteľom strán, ktoré majú v zastupiteľstve drvivú väčšinu, takže ich reprezentuje v dobrom i v zlom. Bohužiaľ, toho zlého sa mi zdá viac.