Reply on: SDX #75708:
Nie, projekty su len tak na zabitie casu ? zober bielu farbu, sablony a namaluj ten BUS pruh ?
Faktom je aj to ze (ako spomenul Ike) ze je tu aj mensie riziko prenosu chorob... poznam cloveka co ked niekam ide MHD tak po prichode domov si vzdy 2 minuty umyva ruky mydlom a to dokonca raz spravil aj na vlakovej stanici 
slavius
Do porovnávania by som doplnil ešte dve kritériá, ktoré ma napadli:
1. EKOLÓGIA
Aj viac plne obsadených osobných áut vyprodukuje väčšie množstvo škodlivín ako plný (nie preplnený - bežne naplnený) autobus.
4:2 pre IGK
2. TRVALÁ UDRŽATEĽNOSŤ
Cesty pre IGK nie je možné rozširovať do nekonečna (napr. to vidno na Dlhých Dieloch). Takže nárast IGK nie je riešením problému dopravy v meste. Tým je funkčný systém MHD.
4:3 pre IGK
I keď - iné je dnešný stav (aktuálne je naozaj IGK výhodnejšie pre tých, ktorí majú na jeho prevádzku) a iné je uvažovanie o doprave ako o celku, ktorý potrebuje určitú koncepciu - a tá v Bratislave chýba (alebo sa len začína tvoriť - návrh BID je zaujímavý a hodný podpory).