Reply on: Dunčo #75619:
Dôvody, prečo sa nezatrolejovala otočka Riviéra. 1. Zámienka/výhovorka mesta: Petícia obyvateľov zo Svrčej ul., že trolejbusy by na obratisku spôsobovali nadmerný hluk. (Blbosť na n-tu, viem, ale podľa mňa nejaká petícia s týmto motívom by sa niekde na magistráte dala nájsť.)
2. Zámienka/výhovorka: Mesto plánovalo, a možno niekto tajne ešte stále dúfa, celodennú, celotýždennú prevádzku linky 33, resp. 133 až pod N. Most a teda budovanie trolejov na obratisku Riviéra by bolo zbytočné.
3. Zámienka/výhovorka: Nevysporiadané pozemkz okolo obratiska Riviéra, pre zavesenie trolejov bude treba vraj vybudovať ďalšie stĺpy na chodníku vedľa obratiska, ktorý je údajne majetkovo stále nevysporiadaný.
4. Zámienka/výhovorka: Občas niekto z predstaviteľov mesta vytiahne fobustov projekt prestupného terminálu Molecova, akože toto bude definitívne riešenie a dovtedy je to iba provizórium, a provizórne zatrolejovať obratisko neplánovali.
5. Dôvod: RTI DPB, menovite pán/i, čo má/majú na starosti vrchné vedenie si nevedia, resp. nechcú predstaviť budovať trolejové kríženia trolejbus - električka a to ešte k tomu 2 krát.
A v kombinácii s rozdielne vyriešeným usporiadaním interiéru to vo výsledku hodí fakt zanedbateľný rozdiel v kapacite, čo je samozrejme dosť vzdialené realite
Puki
Inak celkom mi vŕta v hlave, keď vidím Ik4x5 ako im sa im voľne pohybujú dvere, teda tie čo majú blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách či by sa ručná brzda aktivovala ak by sa dvere trochu viac otvorili aj za jazdy?