Reply on: Dunčo #75619:
Dôvody, prečo sa nezatrolejovala otočka Riviéra. 1. Zámienka/výhovorka mesta: Petícia obyvateľov zo Svrčej ul., že trolejbusy by na obratisku spôsobovali nadmerný hluk. (Blbosť na n-tu, viem, ale podľa mňa nejaká petícia s týmto motívom by sa niekde na magistráte dala nájsť.)
2. Zámienka/výhovorka: Mesto plánovalo, a možno niekto tajne ešte stále dúfa, celodennú, celotýždennú prevádzku linky 33, resp. 133 až pod N. Most a teda budovanie trolejov na obratisku Riviéra by bolo zbytočné.
3. Zámienka/výhovorka: Nevysporiadané pozemkz okolo obratiska Riviéra, pre zavesenie trolejov bude treba vraj vybudovať ďalšie stĺpy na chodníku vedľa obratiska, ktorý je údajne majetkovo stále nevysporiadaný.
4. Zámienka/výhovorka: Občas niekto z predstaviteľov mesta vytiahne fobustov projekt prestupného terminálu Molecova, akože toto bude definitívne riešenie a dovtedy je to iba provizórium, a provizórne zatrolejovať obratisko neplánovali.
5. Dôvod: RTI DPB, menovite pán/i, čo má/majú na starosti vrchné vedenie si nevedia, resp. nechcú predstaviť budovať trolejové kríženia trolejbus - električka a to ešte k tomu 2 krát.
AAA
Nákup 15 metrových vozidiel nebol až také terno, ale je fakt, že na niektoré linky sa vozidlá tejto dĺžky hodia (70, 88, víkendová 37).
Za nevybudovanie otočky pri Riviéry DPB nemôže.
Re #75625 Jezo: Papierovo je pravda, že SU 15 má minimálne menšiu obsaditeľnosť ako napr. aj SU 18, iba mi môj rozum hovorí, že to asi je nejaky podivný výpočet, čo v Bolechowe použili. Pretože ako môže mať o 3 metre menší voz zanedbateľne menšiu kapacitu ako voz tej istej firmy a v zásade tej istej koncepcie ako o 3 metre dlhší, nechápem.