Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Pozdravujem vsetkych. Dlho som tu nebol, lebo som sa tyzden liecil pred tyzdnovym lyziarskym zajazdom...
Meno(nick): 🙂 - Aky to bol autobus (kedze predpokladam, ze si amater co sa MHD-BA tyka, povedz aspon ako vyzeral... asi to bol novy Ikarus 435)?
KEPO: pred dvoma rokmi v lete som bol v Košiciach. Dá sa povedať, že po prvýkrát. Bol som ale sklamaní kvalitou električkových tratí. Myslel som si že rozchod 1435 mm je lepší než 1000 mm, ale keď sa zanedbáva jeho údržba je to nanič. Veľmi som sa kochal jazdou električky č. 4 do Barce typ T6A5 sólo. Pripomínalo mi to húsenkovú dráhu. Pri rýchlosti 40km/h som sa modlil aby sme ostali na kolajniciach. Vyskúšal som si aj rýchlostnú trať do VSŽ na linke R1 typ voza KT8D5. Išiel asi 60 km/h. Poviem ti nebolo mi všetko jedno. Myslím, že pri súčasnom stave tratí v Košiciach už ťažko niekto dosiahne rýchlosť 100 km/h. Jedine ak by to bol samovrah.

ALL: tú trať do Barce linkou č. 4 odporúčam aj Vám ostatným. POBAVÍTE SA.

KEPO: neber to ako výsmech alebo škodoradosť. Je to žial tvrdá realita.
Meno(nick):     :)

Meno(nick): :)

a este nieco. dost casto cestujem linkou 21 z mesta do dnv na novovesku. jedneho dna som isiel opacnym smerom a isiel ikarus 280 1919. to je hotovy nezmar. aj ten vodic co s nim isiel. na ziadnom useku neprekrocil rychlost 55kmh! iba na dialnici ked predbiehal taky kamion to "vydupal" na 65kmh. napriek tomu bol na nivach o dve minutz skor, co mi vsak nepomohlo, lebo 202 ni usla.
Meno(nick):            :)

Meno(nick): :)

no vyborne! akurat som nahodou nasiel odkaz, ze 21.2.2001 o 18:00 bola schodzda ohladom buducnosti elektrickovej dopravy. nemala byt nahodou o 16:00?
pekne som sa osral!!! ked som tam bol tak waigla nebolo nikde, ze nikto tam o nicom nevie. mohli mi povedat, ze to je o 18:00. skoda.
Mily Dee,

ak sa ti mestskadoprava.sk tak velmi paci, tak si na nu kludne mozes chodit aj 5x za den. Nasa stranka nie je na to, aby podavala informacie o kazdom voze zvlast. Ohladom fotiek sa musim iba zasmiat. My zaradujeme iba KVALITNE fotky - ziadne smejdy z digitalneho fotaku. Na mestskejdoprave nie su schopni tie fotky ani logicky pomenovat. Stranku robime dvaja, a ti ostatni su ludia, ktori niekedy prispeli - iba malo z nich pravidelne spolupracuje. My sa narozdiel od mestskejdopravy nemame za co hanbit a u vsetkych veci uvadzame meno autora a nielen nejaky tramclub.... Ked uz sme pri tych strankach, ty zrejme netusis co roboty stoji naprogramovat plne fukcnu stranky, ktora je navyse dynamicka. U nas nenajdes nieco co by nefungovalo. Takisto nemame trapne hlasky typu "Coskoro". Okrem toho nie sme odkazani na pouzivanie kradnutych scriptov - a takychto veci by sa dalo vymenovavat kopec... Komentovat je to zbytocne, pretoze inteligentne zmyslajuci clovek si domysli svoje

P.S.: Keby si takuto kritiku napisal na mestskejdoprave.sk, tak by ta uz davno vymazali
dee: keby si cital toto forum tak zistis ze tych noviniek je tu dost...a niekedy daleko skor ako inde...
deko: To, ze stranku nemam je preto, lebo ani neviem, ako sa nieco take robi a nezaujima ma to. Internet mam pre zabavu. A k tej konkurencii, myslim, ze kazdy vie, ze hovorime o mestskadoprava.sk. Je neviem, co si tam videl ty, ale ja tam vidim DENNE nove informacie o vozoch spolu aj s fotografiami a raz tak za tyzden poriadny update. U Vas som doteraz nenasiel napr. Uniqa, potom napr. fotku nejakeho novo zrekonstruovaneho busu... A co sa tyka updatov, ja by som sa na Tvojom mieste naozaj hanbil. Na tuto stranku chodim uz tak od decembra a da sa povedat, ze pravidelne. Najprv ste mali kazdu chvilu nejaky update s elanom a uznavam, vtedy ta mestskadoprava bola totalne o nicom. Ale ako mesiace ubudali, vy ste sa zacali SIALENE horsit. Ved 1 update za 2 a pol tyzdna ? Tomu hovoris updaty ? A novinky mas z 20.1 !!! Ved Vas tu stranku robi aspon 15 a nestihate, tak jak je mozne ze taka mestskadoprava s tusim piatimi, alebo siestimi ludmi STIHA ? Dufam, ze to coskoro napravite a ze Vam nebudem len zbytocne pridavat navstevy na pocitadle, ked aj tak nic nove nenajdem...
to KLF:ešte našťastie nie, ale na výhybky je expert
ale ja som pocul aj o nejakej co sa prevratila pred zastavkou na konecnej v Karlovej Vsi pred nejakymi vyse 10 rokmi..co je na tom pravdy ??
6617 bola navagónovaná na žst.Rača. Ešte ku tej prevrátenej eline. Hovoril mi o tom aj jeden starý šofér. Údajne sa to stalo na linke 6, na konečnej žst.Nové Mesto. Vodič telefónoval na dispečing, že prevrátil vozidlo. Po príchode nehodového žeriavu a dispečera sa všetci čudovali, že električka je na koľajach. Keď podišli bližšie zbadali rozbité smerovky a zahlinený bok vozidla. Vysvetlenie nehody bolo nejasné a asi v zmysle, že vozidlo neprimeranou rýchlosťou vošlo do obratiska a prevrátilo sa. Lenže nízko položené ťažisko ho pri veľkom naklonený vrátilo spať. Šokovaný vodič potom kontaktoval dopravný dispečing.
to cookies: najvyššia rýchlost, ktorú policajti namerali bola 110km-h, ale dolu kopcom a s T6A5. Ale podaril sa aj rekord na obnovenej trati na nábreží, niekedy okolo roku 1977. Dosiahla ho dnešná Autoškola 8133, čiže posledná dodaná K2. Rýchlost sa podla vyjadrenia VB tesne blížila ku 110. A na rovine! Dnes sa testy rýchlostí električiek vykonávajú na trati od žst.Nové Mesto po Vozovňu Jurajov Dvor, ktorá svojimi parametrami pri výstavbe vyhovovala rýchlosti 120kmh. KLF- 15Tr a 15TrM by mali byť podla DP nasadzované na linky 202, 212 celodenne,na 207 počas špičky a na linke201 by mala byt zavedená prekladaná výprava-15Tr z Hrobonovej a 14Tr z Trnávky. Rovnako sa niektoré poradia liniek vypravovaných v sólo vozoch z Hrobonovej aj z Trnávky odovzdajú výlučne vozovni Trnávka. Myslím, že ide o linku 206.Tr3mp, ku tej vozovni na Pribinovej- jej hala bola zbúraná v roku 1974, po oživení vozovne Krasňany. V jej priestoroch ostalo stredisko údržby a obnovy tratí, ktoré využívalo aj vyradené dvojnápravové električky. Neviem presne, kedy sa oddelila vozovňa Pribinova od koľajovej siete, ale posledné výjazdy pracovných električiek sú datované do roku 1979. Medzi inými to boli Schorling a posledná zosrotovaná, povodne uvažovaná ako muzeálna, električka 21, z radu dvojstovákov. Bola tu aj 44, slúžiaca s odmetačom snehu. Rovnako aj 23-ex.203, známa z Technického múzea Brno. Odtiaľto pochádzajú podvozky vlečných vozňov SGP 135, 141, z ktorých jeden sa uvádza v Ústredných dieľňach do prevádzkového stavu. Zaznievali aj názory na obnovenie vozovne ako depa pre historické vozidlá, ale pre túto časť mesta bol vypracovaný iný územný plán. Dnes tam garážujú snehové odmetače, mechanizmy na opravy tratí a niektoré autobusy Zimnej pohotovosti. Všetkým fanúšikom opravených električiek: tešme sa na vozidlá 7062, 7069, 7755-56, 7813-14, 7915-16, 7919-20, 7837-38, ktoré onedlho opustia brány ÚD v nových a slušivých náteroch. Čo sa týka T3S 7301-02, tie jazdia iba v dňoch, kedy teplota neklesá pod 5stupňov, nakoľko nefunguje kalorifer. Priatelia K2 7053, všimli ste si, že v piatok 23.2.2001 jazdila na 9/1 po celý deň? Ide o zriedkavosť, nakoľko na linke 9 jazdia výlučne súpravy. Navyše 7053 je pravidelne nasadená na 14/1 a 14/2.
doubleM: Ze Marecek je expert na havarie, to viem, ale uz sa aj PREKOTIL ???? ;))))) To kedy a kde ??? :)))
to spectre:hlavne, keď išiel Mareček šarkan
spectre: ale prevratenie sa uz vyskytlo 🙂
Úzkorozchodné trate sú kupodivu bezpečnejšie proti vykoľajeniu. V oblúkoch sa nemôže stať, žeby koleso jednoducho "vybehlo". Aj keď to na našich tratiach hrká, kmása, ale ide to rozturbovať v pohode. Je to len v tom skúsiť ten adrenalín. (Išiel už niekto cez výhybku pri Štrkovci 30km/h?). Prevrátenie takisto nehrozí, pretože ťažisko je v podvozku. To kymácanie zo strany na stranu je zapríčinené tým, že trate niesú postavené až tak geometricky presne (škoda).
to:KEPO/Nie je pravda, pretože v Bratislave namerali policajti električku pri PKO v rýchlosti 110km/h a to T6A5
Viperman> Top speed novych Ikarusov je elektronicky limitovana - nove su pomalsie, lebo musia vyhoviet vsetkym Euro-normam o rychlosti, akceleracii, znecisteni a pod. Stare Ikarusy 280 niesu nadarmo najlepsie busy v Blave.

Dee> Ak si myslel konkurenciou istu stranku www.mestska./.../.sk, tak my dovol, aby som sa zasmial. Hahahaha! Kazdy clovek, co je len trochu sudny a pri vedomi pri porovnani stranok musi vyjadrit jednoznacne stanovisko. Design, uprava, prehladnost, kvalita fotiek, gramaticke chyby, originalita, aktualnost .... to hovori samo za seba a ak to nevidis, tak by som ti odporucil prestudovat si obidve stranky este raz.
Velmi ma zaujima nasledujuca vec. Preco niektore starsie autobusy (hlavne ikarusy 280) maju omnoho lepsi motor a celkovo aj vykon ako nove ikarusy 415 ci 430? A nejako sa mi nezda ze by mali nove ikarusy top speed iba 73 km/h. Niekedy to fahcia aj rychlejsie :-)))
Milý Dee,
vďaka za "podporu". Chcel som si pozrieť tvoju web stránku www.dee.miesto.sk, ale akosi tam nič nebolo... Ak si myslíš, že na stránky kašleme, tak sa dosť mýliš. Je mi ľúto, že za updaty u našej konkurencie považuješ zmenu designu (mojich 🙂 ) diskusných fôr, pridanie cestovných poriadkov priamo z www.dpb.sk a podobné srandičky. Náš update bude ešte dnes, pridaných bude niekoľko fotiek a iných zaujímavostí a zmenených bude aj veľa vecí, ktoré však užívateľ bežným okom nepostrehne.
U nás bola údajne nameraná najvyššia rýchlosť vyše 110 km/h pri PKO. Myslím si, že je to celkom reálne, lebo sám som bol svedkom, že T6A5 bez problémov vytiahne 75 km/h a T3 80 km/h. Keby sme mali lepšie trate, dalo by sa turbovať aj omnoho viac...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.