Ospravedlnujem sa serveru mestskadoprava.sk, a Vladovi konkretne, pretoze som mystifikoval: ta fotka sice je moja, ale ani na mojich strankach nie je uvedene, ze je moja, a kedze sa nedalo zistit, ze je moja, tak moje meno pri nej nebolo uvedene. Asi by som tu nemal pisat pod vplyvom alkoholu, pretoze zatajim nejake dolezite veci a potom z toho bude roztrzka :-)))
Cookies: Ide o to, koľko do MHD vrazí mesto dotácií. V Košiciach asi dávajú oveľa menej na dopravu ako v BA. Inak, keby ročne nešlo do DPB nejakých tých 200 melónov, to by vyzeralo. Však už teraz je to zaujímavé. Ale takáto situácia dáva možnosť na porovnanie. Človek je potom celkom rád, že býva v Blave.
Tie vystrihovačky sú fakt dobré. Pribudnú aj ďalšie vozidlá?
Majk: Tá strata DPMK 60 mil. za rok 2000 ma dosť prekvapila. Divím sa, že ten podnik ešte existuje. Veď takú istú stratu mal aj DPB možno o 20 mil. vyššiu a to je dvojnásobne väčší než košický a má čo robiť aby prežil.
To chcu naozaj kupovat vychodonemecke KT-4 ????
To sme dopadli,jak v Rusku.Myslim ze moc nenahradia K2, lebo maju sirku len 2,2 metra.(ale vzdy lepsie nieco ako nic).
Papyr: Ta fotka 15 tr je predpokladam na stranke o Presove. Je mi luto, ze Ta autor stranok o Presove pred tym nekontaktoval, napisem mu to a poziadam ho o to, aby to v najblizsej dobe napravil. Ak Ti to vadi, samozrejme ju odstranim. Staci mi napisat.
Spectre: Uz si uvedom, ze si trapny s tym, ze sa stale opakujes o nejakych skriptoch. AKE skripty mame kradnute ? KONKRETNE ? Indexy ? Tie nepouzivame. Pocitadlo ? To nemame ! Diskusne forum ? To je predsa nase, tak KDE ? A fotky ? Na nasej stranke su BUD fotky a praca niekoho z teamu mestska doprava, alebo je PRIAMO NA FOTKE uvedene, komu patri (Richard Bilek atd.), pripadne mame oficialne od autora fotky pouzivat (Plunar). A je mi fakt luto, ze tvrdis, ze sme menejcennejsi, moj nazor je vsak iny a myslim, ze ostatnych ludi takisto.
este jedna drobna otazka, na moj vkus su tie vystrihovacky v sikmych hranach prilis cikcakovite, nedalo by sa s tym nieco robit? ale to nekritizujem, je to inak velmi dobre.
tie vystrihovacky su super, velmi dobry napad, uz sa tesim na dalsie kusy
Peter P: dik za datum zrusenie vozovne
all: viete kedy bola zrusena trat na novej dobe?
a este jedna vec, teraz bola pridana schema vyvoja trolejbusovych trati od roku 1941 do sucasnosti, no niektore roky nemusia byt uplne ok, takze ak najdete niekto chybicku, dajte mi vediet, dik
Je to tak, v Košiciach je v MHD situácia katastrofálna (hlavné, že kupovali Solarisy). Jedna z vecí, prečo je to tak je aj, že istý pán Zdenko T. má skoro dvojnásobný plat ako náš primátor (je to 150000 mesačne). A vzhľadom k tomu, že DPMK dosiahol stratu v roku 2000 asi 6O mil. Sk, obmedzujú všetky výdavky na minimum. Namiesto plánovaných 16 mil. na údržbu tratí použili len 4.
Spectre: Ale no, zase samochvála smrdí. Nerád by som rozoberal kto je inteligentnejší - na to má každý subjektívny názor. Myslím, že obe strany majú za sebou aj kus dobrej práce a to, že my dávame prednosť čestnosti pred megalomanstvom je naša vec (aspoň máme čisté svedomie). Ale už fakt všetkých prosím, aby s týmito porovnávaniami prestali, lebo toto majú byť stránky o doprave a nie stránky o stránkach...
Papyr > To, že mestskadoprava.sk pouziva fotky, scripty, alebo ine veci ludi, ktori o tom nic nevedia je uz rutinna zalezitost - aby som pravdu povedal my inteligentnejsi sme to uz vzdali, pretoze s takymito menejcennymi ludmi nema zmysel sa hadat.
Jééj, všimol som si, že mestskadoprava.sk má moju fotku 15Trky na Hlavnej ulici. Ja som, pravda, tiež na svojej stránke použil fotky z citybus.cz, ale autora som sa opýtal. Tá jediná tam bola echt moja. No ale čo, veď nech tam je, aspoň bude fotiek viac. Len škoda, že tie ostatné sú také "rozmlžené" .
k rýchlosti električiek: v KE sa skutočne stala v roku 1978 na trati z Terasy k amfiteátru havária. Na prudkom klesaní to električka rozbehla na nenormálnu rýchlosť a dole vyletela z koľajníc a dopadla na bok. Pritom sa jej vymlátili sklá a ľudia sa dostali medzi rámy okien a pod nimi ubiehajúci asfalt. Pár ľudí to vyslovene zošrotovalo.
Moja mama vtedy bývala na Braniskovej ulici neďaleko amfiteátra a o tej príhode mi hovorila takto: "Ráno som sa chystala do roboty a bolo mi čudné, že stále okolo nás lietajú sanitky. A keď už išla asi šesťdesiata, išla som sa pozrieť za roh, že čo sa deje. A prvé, čo som uvidela bolo, že po zemi tiekla krv a vlievala sa do kanálov."
A dnešný stav košických električkových tratí je žalostný. DPMK asi nemá peniaze na pravidelné opravy tratí, pretože sa často stáva, že napr. na Južnej triede (to je od nám. Osloboditeľov smerom na križovatku VSS a na Barcu - áno, jazdí po nej i slávna 4-ka) sa vykoľají električka. Tam sú chyby rozchodu viditeľné voľným okom, aspoň boli v r.1998.
Kvalitné trate na rozchode 1435 má Praha, tam sa každá trať tak raz za dva roky uzavrie a opravuje. Škoda, že Bratislava tiež nemá 1435 mm, možno by rekordy v rýchlosti boli ešte vyššie :-)))
Dee: aj mestskadoprava.sk má svoje klady, dokonca správca stránok o Prešove má značne lepšiu stránku ako ja a osobne sa s ním poznám. Na môj vkus je ale hrozne graficky nesúrodá a informácií má podľa mňa menej ako táto stránka. I keď pravda, že je o viacerých mestách na SK, nielen o BA. Ostatne, aspoň je tu nejaká konkurencia, a to silná - to je dobre. Pred dvoma-jedným rokom žiadna stránka o slovenskej MHD neexistovala a musel som chodiť na české stránky. Stránka o MHD navyše nie je denník, nemôže sa updatovať každý deň. Kritika často pomôže, ale dá sa napísať i bez výkričníkov.
Ak sa nemýlim, prevrátil sa vozeň T3 č. 301 ešte v 70-tych rokoch. V roku 1980 dostal počas generálnej opravy novú karosériu, čiže bol de facto vyradený.
7915 + 7916 už jazdí s reklamou Siemens. Pravdu povediac, mohli ju nastriekať a nalepiť aj krajšie. Súprave zostali aj "televízory", aj dvojlištový pantograf KE-29.
Dee: myslím, že sme sa tu pred časom dohodli, že sa "konkurenčnými" problémami v diskusnom fóre iMHD.sk zaoberať nebudeme. Ja sa kritike nebránim, pokiaľ je konštruktívna. To môžu potvrdiť všetci tí, ktorí mi takúto kritiku napísali. Ale pokiaľ sa s nami budeš baviť štýlom, že sme povinní sa starať o tieto stránky podľa tvojich predstáv, tak myslím, že nie je o čom. My to robíme preto, lebo nás to baví a nemáme z toho žiadne finančné príjmy. Iní ľudia v mojom veku idú večer niekam von, a ja väčšinou píšem tieto stránky. Potom prídeš ty a jednoducho vyhlásiš, že na stránky kašleme. Rád by som sa ťa spýtal, aké dielo takéhoto rozsahu si urobil pre ľudí ty? P.S. Ak by ťa ešte trápili rozdiely Mestskej dopravy a iMHD.sk, tak si kľudne u nich vytvor diskusné fórum a môžeš to rozoberať tam. P.S.2: Mnohí naši spolupracovníci chodia do tohto diskusného fóra, preto je najviac noviniek o vozidlách tu. Hlavná stránka má slúžiť hlavne pre širokú verejnosť, takže je zameraná predovšetkým na zmeny v MHD a významné novinky o vozidlách. A keď žiadne zmeny od konca januára nie sú, tak tam proste nič nové nebude.
Už dva týždne sa od rôznych ľudí dozvedám, že sa možno budú nakupovať KT4-ky z Nemecka za 1-2 milióny Sk. Údajne však vďaka tomu môžu ísť na "odstrel" niektoré vozy K2. Vie o tom niekto niečo bližšie?
Cookies: Skús ukecať vodiča nejakej električky idúcej z Trnavského mýta po Miletičovej ulici, aby išiel 40 a budeš sa modliť opäť... (moja vlastná skúsenosť)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
tie vystrihovacky su super, velmi dobry napad, uz sa tesim na dalsie kusy
Peter P: dik za datum zrusenie vozovne
all: viete kedy bola zrusena trat na novej dobe?
a este jedna vec, teraz bola pridana schema vyvoja trolejbusovych trati od roku 1941 do sucasnosti, no niektore roky nemusia byt uplne ok, takze ak najdete niekto chybicku, dajte mi vediet, dik