Dojazdy v CP - čo takto odlíšiť dojazdy v CP kurzívou a tenkým písmom odchodu? (Ak to softvér nedokáže, vymeniť softvér, napríklad za CePo:-). Ale keď dokáže kurzívou zobraziť zastávky, snáď by mohol aj odchody.)
Môj názor na označenie na transparentoch: vyhodiť číslo pôvodnej linky úplne, zaviesť buď len označenie cieľom (ŽST Vinohrady, Vozovňa Jurajov dvor), ak by odchody neboli v CP, alebo zvláštne linky s nečíselným označením (VJ na Jurák, VK do Krasňan zo všetkých smerov) a odchody VJ a VK vylepiť. Oba varianty by si vyžiadali jednotnú trasu (napr. VJ z Dúbravky a Karlovky cez Šafko a Špitálsku, VK cez tunel a Obchodnú). Preferujem druhý variant.
A úplne najlepšie riešenie - vybaviť všetky vozidlá hlásičmi a za predposlednou zastávkou na pravidelnej linke zahlásiť "Vážení cestujúci, tento spoj na zastávke ... opúšťa linku ... a ide do vozovne ..." (a celé ešte raz anglicky a príp. nemecky). V takom prípade môžu dojazdy ísť pod pôvodnou linkou a nebudú problémy. Podmienkou je zabezpečenie funkčnosti a dostatočnej hlasitosti hlásiča.
Môj názor na označenie na transparentoch: vyhodiť číslo pôvodnej linky úplne, zaviesť buď len označenie cieľom (ŽST Vinohrady, Vozovňa Jurajov dvor), ak by odchody neboli v CP, alebo zvláštne linky s nečíselným označením (VJ na Jurák, VK do Krasňan zo všetkých smerov) a odchody VJ a VK vylepiť. Oba varianty by si vyžiadali jednotnú trasu (napr. VJ z Dúbravky a Karlovky cez Šafko a Špitálsku, VK cez tunel a Obchodnú). Preferujem druhý variant.
A úplne najlepšie riešenie - vybaviť všetky vozidlá hlásičmi a za predposlednou zastávkou na pravidelnej linke zahlásiť "Vážení cestujúci, tento spoj na zastávke ... opúšťa linku ... a ide do vozovne ..." (a celé ešte raz anglicky a príp. nemecky). V takom prípade môžu dojazdy ísť pod pôvodnou linkou a nebudú problémy. Podmienkou je zabezpečenie funkčnosti a dostatočnej hlasitosti hlásiča.
richardhudec
Re #74532 SDX: k tym transparentom...navrhujem, ako uz bolo spomenute dat na transparent len nazov dojazdu bez linky, pripadne nejaky piktogram vozovne...ale lepsi ako je teraz...a za nim velky ciel.......este navrhujem pre rozlisenie aj inverzne farby ako su na nocakoch cisla liniek... ?
tieto spoje by som neumiestnoval do CP danej linky, ale na osobitne vyvesky na kazdej zastavke...
priklad: v ruzinove by boli na zastavke CP L8,9,14...nejaky informacny papier napriklad o aktualnych vylukach a este jeden papier s odchodmi dojazdovych spojov (v tomto pripade by som uz na transparenty nedaval cislo linky, ale len nazov dojazdu...)
takze ako by to bolo...vlky by prisli na zastavku a dufajme, ze by si vsimli nejaky (farebny) novy papier...pozreli by na neho a bol by na nom ciel vazovova a napisane nieco ako dojazdove linky do vozovni...pozreli by si to a zistili, ze to ide tu cast trasy, ktoru chcu ist oni, pripadne, ze chcu ist az smerom ku cielu....uvidia nejaku elektricku, ktora by nemala linku a kedze priemerne slovenske IQ je 112, tak by si domysleli, ze to je ono...
v pripade, ze by si papierik nevsimli...uvideli by prichadzat elektricku bez linky, takze ti, co by tam nevedeli linku, tak by mozno nenastupili...ti, co by tam uvideli ciel v smere ich cesty, tak by nastupili...pripadne by si to niekto skusil a neskor by danym spojom zacal pravidelne cestovat...
navrhujem tiez, aby na bocnom transparente pod nazvom cielu v inverznych farbach rolovali aspon 2 zastavky, pripadne ulice, ktore by aj.,..musim povedat debilovi...ktory si aspon transparent pozrie hovorili nieco o trase, po ktorej pojde....
ked si este na nieco spomeniem, tak dopisem....dufam, ze aj tomuto mojmu zlozito napisanemu a neprehladnemu prispevku budete rozumiet ? ? ?
? ? ? KEBY NEBOLI DOCHODCOVIA, KTORI TVORIA NAJVACSIU SKUPINU NECITACOV TRANSPARENTOV, TAK BY SME NEMALI SKORO ZIADNY PROBLEM ? ? ? ? to len taka BODKA na zaver ? ?