Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #73097:
to áno, nesmieme však zabúdať, že tomuto nátlaku sme MY neboli schopní čeliť. Ako v mnohých iných prípadoch.
Reply on: N/A #73095:
A ja som si myslel, že to muselo byť každému jasné od začiatku, že rakúskym súdruhom ide v ich ušĺachtilom boji o našu bezpečnosť v prvom rade o to, aby sa elektromery na hranici krútili čo najrýchlejšie a to nie tak, že by rakúski súdruhovia nakupovali od nás.
Reply on: N/A #73095:
Ak som správne pochopil, S499 to myslel ironicky, len parafrázoval tomášove slová 🙂
A inak súhlas s tebou, len s 2 výhradami:
1) nepovedal si, aký široký a vysoký by ten pás vrtú+ musel byť
2) mám pocit, že by to muselo byť aspoň po PN, po TT by nestačilo 😉
Reply on: S499.1023 #73093:
Čo je teda podľa teba najlepšie?
Reply on: tomas1 #73086:
Vodná elektráreň je fuj. Uhoĺná elektráreň je dvakrát fuj. Jadrová elektráreň je päťkrát fuj. Vrtuľky, biomasa, repka a podobné veci môžu pokryť možno tak 10% energetickej potreby, pokiaľ vrtuľkami pokryjeme všetku plochu polí, pokrývajúcich celú plochu SR, na ktorých bude pestovaná repka olejka ? . Tak ako ďalej? Späť do jaskýň?
Reply on: Valis #73080:
Samozrejme, že ryčali. A čo ešte také prejazdy medzi linkami...
Reply on: fobust #73087:
Cooool, tak toto je dosť dobré!!! Tá kresba je vyníkajúcim obrazom MHD v Bratislave!! Keď už aj malé decko nakreslí zaplátaný Ikarus (ešte aj nápis "Ikarus" tam je ? ) tak je jasné aký je všeobecný stav našej SHitMHD....
Toto by trebalo ukázať nielen Ďurkovskému, ale aj vláde, ktorá úspešne neposkytuje dotácie na MHD v BA.........
Reply on: klasIK #73089:
A to, že tá strecha podozrivo ľahko ustúpila hlave toho človeka (ešte sú tam vidno ohnuté plechy z nej) svedčí tiež o tom, že aj tá strecha už má časy svojej slávy dávno za sebou ?
Reply on: fobust #73087:
To chýbajúce označenie linky (v okne za prednými dverami) je zrejme pokazený transparent... Postava, ktorá sa tam výškovo nezmestila - pravdepodobne chcel autor poukázať na nedostatok nízkopodlažných vozidiel. A pri dverách nestojí nikto (napriek tomu, že sa tam tlačia), čo značí, že sú asi hrdzavé. ?
Reply on: Martin Fundárek #73085:
Už len to označenie 133 alebo 56X je zvrhlosť a chcení celodennej premávky či 133 alebo 56X ani nevravím... ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=7080&idg=440&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=

Musím povedať, že toto sa mi mimoriadne páči. Autor na obrázku zachytil katastrofálny stav niektorých vozidiel, všimnite si kúsky plechu prinitované k "autobusu". O jazdných vlastnostiach vypovedá zuajímavá druhá "náprava". A v neposlednom rade je vidno vo vozidle veľmi veľa natlačeného substrátu, reprezentujúceho kultúru cestovania. Vozidlu samozrejme chýba linkové označenie, takže nevedeno čo je to zač.
Reply on: Ike #73073:
Vodná elektráreň je nechutný zásah do krajiny, ovplyvňuje vodný režim krajiny alebo ako sa to volá.
Ale tak otázka nestojí, otázka je aká je doba návratnosti investícií stavby železnice do takých *ití...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #73043:
Z pohľadu 133 nie je 56X až taká blbosť. Východné sa totiž stali posledným sídliskom, ktoré nemá priame spojenie do centra ani v špičke. Obe linky však považujem za zvrhlosť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #73072:
Ešte lepšia alternatíva by bola ráno Zvončeková, potom 8 hodín pauza, potom na Potočnú 🙂
Reply on: Papyr #73081:

Súhlasím.
Reply on: Papyr #73081:
Dokonca som počul aj to, že nízkofrekvenčné vibrácie, ktoré veterné elektrárne produkujú (a vo veľkom prenášajú do pôdy, v ktorej kotvia), majú dosť neblahý vplyv na okoložijúcu faunu...až taký, že sa z ich širšieho okolia vraj všetko čo môže hromadne vysťahováva 🙂
Reply on: Ike #73073:
O veternych elektrarnach radsej pouzi "bezemisne", ako ekologicke. Do zivotneho prostredia, teda do oblasti ekologie, patri i hlukova zataz, a tieto elektrarne su dost hlucne. Az tak, ze uz ich kdesi zacali demontovat, ale uz si nepamatam, kde.

Pritomnost je v jadre, buducnost v termonuklearnej reakcii 🙂
Ahojte chalani, chcel som sa opýtať vás, ktorí poznajú nejakých vodičov DPB alebo vás samotných vodičov, čo sem prispievate, aké boli zo začiatku skúsenosti so zavedením pravidla, že treba zastavovať na všetkých zastávkach na znamenie, kde sa nachádza na viditelnom mieste jeden a viac cestujúcich. Či vodiči zastavovali hneď od začiatku platnosti predpisu a či moc nenadávali. Pýtam sa, aj ked som v DPB robil vodiča skoro 3 roky na 2. kolóne(teraz jazdím v DPP), ale to už bol tento systém zaužívaný. Pýtam sa, lebo sa potvrdila moja domnienka z minulého tyždňa, keď som sa dočítal, že sa v Prahe chystá malá revolúcia v zmenách charakterov zastávok zo stálych na zastávky na znamenie. Mení sa tu cca 130-140 zastávok. Hneď, ako som sa toto dočítal, ma napadlo, že sa určite zmeni aj predpis o dávaní znameni na zastávkach smerom k bratislavskému systému. Dnes už je to oficiálne. Som zvedavý, kolko bude trvat vodičom než si tu na to zvyknú. Ja som asi jediný vodič, ktorému tento prikaz nevadí. Tu to totiž hneď všetci vodiči odsúdili. Majte sa pekne. Vlasto
Reply on: AAA #73077:
Ved to je horsie ako nocaky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.