Reply on: KLF #72755:
Ja si také veci nepamätám, ale Google to určite bude veideť:-).Okolo 70. roku bolo skúšobné použitie tyristorovej výzbroje (typ bol teda 9TrT, keďže ešte nemal hydraulické servo), sériovo od nejakého sedemdiesiateho ôsmeho-deviateho roku 9TrHT, tuším od 26. série.
Ja som v bežnej premávke jazdil len s tyristorovými trolejbusmi, prakticky len 14Tr a vyššími, na 9Tr som odjazdil asi 2 služby. Ale čo som mal párkrát príležitosť pri rôznych historických akciách, tak s tyristorovým sa jazdí asi tak tisíckrát lepšie
Ale suhlasim ze je to zbytocne stavat. Ako som uz povedal, ja by som spravil usek Zlate Piesky - Vajnory (obec) s moznym neskorsim prepojenim s Komisarkami.

david1
RE:
Zaprotestovali starsi obyvatelia lebo po zruseni L39 by ju L78 nahradila iba cez tyzden cez vikend by nepremavala tak ako dnes.Tato cast ostredkov by ostala bez spojenia z centrom cez vikend. /neostala no ludia by museli prestupovat z L61 na 205 alebo elektricky na Trnavskom/
Nakoniec vznikol kompromis L39 slaby interval a posilnena L31.
Kedysi davno mala L39 spickovy int.6 minut a posilova L100 chodila od Vazovovej do Slavicieho udolia v cca 10 min.int. Nie je sa comu cudovat ,ze linky smerujuce k internatom su stale precpane aspon v useku Slavicie udolie-Trnavske myto.Neviem o tom ,ze by tam byvalo menej studentov ako za totaca.