Reply on: Peon #70637:
Tato zmena sa dotyka jedine liniek stojacich pri Tescu, ale zrejme to vyuziju aj ine linky (okrem 21/25) pretozea) mozu stat obojsmerne na zastavkach, ktore boli doteraz jednosmerne
b) nemusia ist do kopca na dialnicu a takisto stat v zapche, cez severnu cast Lamacskej je to jednoduchsie
c) ani pripadna nehoda a odstavenie D2 sa ich nedotkne
ci tak ale rozmyslaju aj v DPB neviem... nechame sa prekvapit... akurat mi vadi ta informovanost...
aquila
2 hoppusmark: radsej by som sa strasne mylil, ale bohuzial taka je realita
tunak je inak stranka SSC ohladne useku lamacska - stare grunty
http://www.ssc.sk/user/view_page.php?page_id=425
je tam krasne vidno na tej ortofotomape, ze tam bol polprofil MUK s vyhladom na pokracovanie elektricky a dobudovanie dalsieho profilu.
toto je tiez problem durkovskeho, castokrat kratkozrako mesto lukviduje, za cenu terajsich mierne nizsich nakladov, dalsie mozne rozsirovanie do buducnosti.
napriklad sa divim, ze nikoho netankuje absolutne neriesenie napojenie noveho petrzalskeho "CMO" ako sa tam ludia dostanu ? okolo incheby ? okolo sadu janka krala ? alebo sa urobi aspon cast povodnych planov, kde je to este doteraz krasne vidno, ze na stary most ide vlaste 2+2 cesta od bosakovej ...
alebo preco sa tunak pri projekte elektricky nepozastavuje nad faktom, ze povodne bola planovana subezne s dostavbou "rychloelektricky" planovana aj 2+2 komunikacia napriec a stredom petrzalky od stareho mosta az po janikov dvor ?
alebo preco sa nikto nepozastavuje nad tym, ze mesto aj svojim pricinenim viac menej znemoznilo vystavbu planovanej MUK molecova/karloveska/devinska ? cim by docela efektivne vyriesilo tento problematicky bod a nebolo by treba ani nefunkcnych svetelnych krizovatiek, ktore uz stali 100 milionov a su vypnute ....
a to su prosim pekne vsetko plany zo 70tych rokov .. a aj tych par uzaver a planov, co boli ozaj vyhladove a robili ich ludia podla najlepsieho vedomia a svedomia, bez nejakych lobbystickych skupin ...