No to som zvedavy, ci bude volebna kampan prebiehat aj na nasich vozoch - myslim ze ci RECAR bude robit politicke reklamy. Dufam, ze na 7053 nebude nalepeny nejaky blby cuvac! 
Dakujem zastavkarom za opravu zastavok na Racku, len neviem preco im to trva tak dlho.
Uz tu niekto pisal, ze Trifit je v prevadzke? A okrem ineho aj 7829 je dnes na 2!

Dakujem zastavkarom za opravu zastavok na Racku, len neviem preco im to trva tak dlho.
Uz tu niekto pisal, ze Trifit je v prevadzke? A okrem ineho aj 7829 je dnes na 2!
Turbo
doplnenie:
Pokial si dobre pamatam, tak tatranske elektricky maju sirku 2.8 metra. My mame v BA profil pre 2.5 metra. A vzdialenost otocnych capov je na tych TEZkarskych elinach 9.5 metra! To je podstatne viac ako u najvacsich vozoch u nas, T6A5 (6.7 m). Aj keby sa KT8D5 vyrobila ma 1000 mm rozchod, tak pochybujem, ze by sa v oblukoch nepozrazala nie iba s protiiducimi elektrickami, ale aj ostatnymi vecami ako plotmi, budovami, znackami, parkujucimi autami a pod. Dovodom nie je iba profil cela (zuzenie na krajoch), ale aj vacsia vzdialenost otocnych capov. Takze asi jedine, co by sa mohlo "vyrobit" j eKT8A5, resp. KT8C5. Ale tieto elektricky boli iba na papieri, ale videl som to - CKD vsak uz neexistuje, resp. existuje daco, z coho sa Siemens pokusa rozbehnut vyrobu dacoho, co je tiez realizovane iba na paprieri. Takze nechajme sa prekvapit co nakoniec v CKD vymyslia, ale s najvascou pravdepodobnostou nic.