No to som zvedavy, ci bude volebna kampan prebiehat aj na nasich vozoch - myslim ze ci RECAR bude robit politicke reklamy. Dufam, ze na 7053 nebude nalepeny nejaky blby cuvac!
Dakujem zastavkarom za opravu zastavok na Racku, len neviem preco im to trva tak dlho.
Uz tu niekto pisal, ze Trifit je v prevadzke? A okrem ineho aj 7829 je dnes na 2!
Si:
doplnenie:
Pokial si dobre pamatam, tak tatranske elektricky maju sirku 2.8 metra. My mame v BA profil pre 2.5 metra. A vzdialenost otocnych capov je na tych TEZkarskych elinach 9.5 metra! To je podstatne viac ako u najvacsich vozoch u nas, T6A5 (6.7 m). Aj keby sa KT8D5 vyrobila ma 1000 mm rozchod, tak pochybujem, ze by sa v oblukoch nepozrazala nie iba s protiiducimi elektrickami, ale aj ostatnymi vecami ako plotmi, budovami, znackami, parkujucimi autami a pod. Dovodom nie je iba profil cela (zuzenie na krajoch), ale aj vacsia vzdialenost otocnych capov. Takze asi jedine, co by sa mohlo "vyrobit" j eKT8A5, resp. KT8C5. Ale tieto elektricky boli iba na papieri, ale videl som to - CKD vsak uz neexistuje, resp. existuje daco, z coho sa Siemens pokusa rozbehnut vyrobu dacoho, co je tiez realizovane iba na paprieri. Takze nechajme sa prekvapit co nakoniec v CKD vymyslia, ale s najvascou pravdepodobnostou nic.
Posledne spoje odchadzajuce naprazdno z konecnej: Pokial nebude zavedeny system ze vsetky zastavky su po uzrcitej hodine na znamenie, tak by som napriklad aj uplne poslednu 201ku poslal do vozovne naprazdno. Ono je to sice pekne ze zoberie ludi, ale otazne je kolko ich naozaj tym spojom cestuje a ak by vodic siel tak ako mu predpisy kazu a na kazdej zastavke zastavil, otvoril dvere, zavrel dvere a pohol sa dakej, tak 1. pride zbytocne do vozovne vyrazne neskor a nemusi stihnut sluzobny spoj, 2. opotrebuva zbytocne dverove mechanizmy, brzdy, ....
KLF: tatranske eliny v BA nebudu, keby si bol na poslednej schodzi aj by si vedel preco, debatilo sa tam o tom a dovod preco nebudu je sirka vozovej skrine (nezmestili by sa nam v oblukoch na trat)
Bon-Cu "#6937": vies co je na tom celom najsrandovnejsie? ZS skrachovat NEMOZU! je to akciovka s vacsinovou majetkovou ucastou statu a zo zakona im vyplyva POVINNOST zabezpecovat zeleznicnu dopravu na uzemi slovenska. cize aj keby sa zadlzili a v dlhoch sa utopili, vlaky premavat neprestanu. ale aspon sa tymto modelom uvolnili trate aj pre inych dopravcov - napriklad romanov vytuzeny integrovany kolajovy system dopravy .
dnes cestou do malaciek som si predstavoval, ake by to asi bolo... a napadlo mi, ze na ucel regionalnej dopravy predsa nebude mozne dobre pouzit vlaky metra. ze by aj v regione bratislava premavali vlaky TEZ (tatranske elektricky)?
Dnes som išiel po nábreží a nevizerá to tak, že im to bude trvať do 30 júna.Ide im to dosť rýchlo.Na tom úseku,ktorý robili ako prvý už pokladajú prefabrikované panely typu VUIS. A v tej druhej časti už majú vybagrované štrkové lôžko.
S tými poslednými je to stupidita. Veľa ľuďom by stačilo zviesť sa aspoň do centra, ďalej by som išiel do Petr. peši.
Snad by bolo riesenim zaviest do CP vysvetlivku napr. "V - ide do vozovne XY" a elektricka by potom isla najkratsou cestou k vozovni XY, s tym, ze by zastavovala na zastavkach a brala ludi.... ako to funguje napr. v Prahe (a myslim, ze aj v Kosiciach, ked uz nie, tak ma opravte).
Aby som upresnil predosly prispevok: Predposledna 1 z mesta pride do Dubravky 23.10 a hned ide naprazdno do vozovne. Posledna o 23.30 a tiez neberie ludi spat. Posledna 12ka z Dubravky ide o 23.12. Nechapem, preco to nemoze fungovat ako pri 201ke, ked vsetky konciace vozy idu az po SAV, takze napr. z Trnka odchadza posledny trolejbus o 00.03 (aj ked vcera isiel uz o 23.56...).
Ta posledna 1ka ide z Dubravky okolo 40. Smola je len v tom, ze neberie ludi a ide cez cele mesto do vozovne. To je inteligencia, ze? Pre neznalych ludi su posledne spoje nezname - co je to za system, ked napr. od HP Tesco ide posledna 93 o 23.08, ale kusok vedla z Nakupnej zony Luky posledna 91 od 23.22...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
S tými poslednými je to stupidita. Veľa ľuďom by stačilo zviesť sa aspoň do centra, ďalej by som išiel do Petr. peši.