Reply on: aquila #68852:
Samozrejme, že to nezvládlo. Ale teraz je tu rečo o zatrolejovaní Pražskej až po Tresko (s možným následným pokračovaním do Lamača), čo je až doteraz technicky možné, financovanie bolo zaistené a mesto to odmietlo. To ja, ako keby ťi niekto povedal, že ti dá tisíc EUR len tak a ty by si mu povedal, že nechceš, lebo ich práve teraz nepotrebuješ.
tr3mp
Teda napr.:
názov trate: začiatok výstavby - koniec výstavby
ET Petržalka 2007 - 2009
ET Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravská - Harmincova - Sch. Trnavského 2009 - 2011
TT Patrónka - Lamač 2007
Pri každom rozšírení uvádzať zdroj financovania. Niečo, ako bol program priorít na obdobie 2004-2006 (aj to je pokrok), len na dlhšie obdobie ako jedno volebné obdobie. Pretože teraz máme sice ÚP (a návrh nového), ktoré uvádzajú kde budú nové trate a horizonty (2020 a 2030), ale uvedené roky môžu prísť a budeme stále tam, kde dnes.
Mimochodom, plus pre Ďurkovského je práve program priorít na volebné obdobie, ktorý sa dá sledovať a hodnotiť čo sa splnilo a čo nie a ak nie, tak prečo. Niečo takéto sa pred tým nerobilo (a v niektorých mestách ani teraz nerobí). Aj keď zlepšovať je stále čo.