No,včera na TA3 bežal príspevok,že ani novo naSMERované ministerstvo dopravy nedá ani korunu na verejnú dopravu,rovnako ako predošlá SMERom kritizovaná vláda.Je teda jasné,že situácia v MHD na slovensku sa ani po voľbách pre občana nezlepší.Žiadne zlepšovanie reforiem sa teda nekoná.A ak si tu niekto myslí,že ex-SMERáčka Beňová bude iná než Ďurkovský,asi je na veľkom omyle...Tomu,kto sa MHD nevozí je trt po tom,že treba spraviť nákup nových vozov a je jedno,či je to ten,alebo onen.
tr3mp
Teda napr.:
názov trate: začiatok výstavby - koniec výstavby
ET Petržalka 2007 - 2009
ET Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravská - Harmincova - Sch. Trnavského 2009 - 2011
TT Patrónka - Lamač 2007
Pri každom rozšírení uvádzať zdroj financovania. Niečo, ako bol program priorít na obdobie 2004-2006 (aj to je pokrok), len na dlhšie obdobie ako jedno volebné obdobie. Pretože teraz máme sice ÚP (a návrh nového), ktoré uvádzajú kde budú nové trate a horizonty (2020 a 2030), ale uvedené roky môžu prísť a budeme stále tam, kde dnes.
Mimochodom, plus pre Ďurkovského je práve program priorít na volebné obdobie, ktorý sa dá sledovať a hodnotiť čo sa splnilo a čo nie a ak nie, tak prečo. Niečo takéto sa pred tým nerobilo (a v niektorých mestách ani teraz nerobí). Aj keď zlepšovať je stále čo.