Reply on: Sommelier #68692:
1. nebol by to maly kusok, uz som to tu napisal, co by som povazoval za dostatocne zakopanie elektricky pod zem
2. uspora je v globale _podstatne_ vyssia ako 2-3 minuty. ide najma o plynulost celkovej prevadzky a centrum je ten problem
3. jezisi, to mi je uz len blby argument
4. bingo, a zvysi sa celkova priepustnost ciest. a pri vystavbe elektricky nie je problem robit aj podzemne garaze.
5. tak to je este vacsia blbost. kaslem na spomalujuci mestotvorny element. ale ked sa rad citis ako v muzeu

6. zase ides do extremu. elektricka do dubravky nepotrebuje chodit tunelom. ak si si nevsimol bavim sa tu o centre. vyhoda bratislavskych radial je v tom, ze v drtivej casti trati idu po vlastnom nezdielanom telese. preto staci viac menej zakopat a pri tej prilezitosti aj lepsie zorganizovat centrum.
co by skratka davala aku taku moznost urobit z toho ozajstny nosny system dopravy.
7. uz som ich tu prezentoval. ako aj odhadovanu sumu

aquila
Re #68687 Sommelier: ano, radsej docasny krtinec, ale nieco to vyriesi, ako nejake pseudonapady ako ma terajsie vedenie, ktore aj tak nic neriesia.
v centre elektricky, alebo akakolvek kolajova doprava musi ist mimourovnovo, co znamena casto pod zem.
skoda, ze si BA neberie vzor aspon z mensieho brna, ktore ma X krat lepsiu mhd ako bratislava..