Reply on: S499.1023 #68565:
nech8me to asi tak... V každom prípade by som nemal ani najmenší záujem čokoľvek nahradzovať. Vždy sa na radiálach (a ich niektorých neracionálnych predlžovaniach) budeme potýkať s tými istými nevýhodami tohto systému vedenia.
Nesmieš sa na mňa hnevať, ale pochovávaš aj tie chabé snahy o integráciu dopravných subjektov. Na čo je potrebné tvrdo rozdeľovať MHD od Tranzitu nechápem.
Dnes, keď MHD zachádza do všetkých dedín v okolí BA, SADisti tiež, železnice... tak cestujúci z Pezinka do Lozorna je tranzitný a Biskupice - DNV už tranzit nie je ? Na čo je to dobré ? Na čo mrhať prostriedkami na vykonávanie dvoch druhov dopravy - tranzitnej aj mestskej, keď vedú podobnými trasami ?
Tá tvoja teória funguje lan na tom, na čom staviaš svoj dopravný pohľad - ľudí dostať len do centra...
A fyziku som vyťahoval v súvislosti s preťaženiami radiál, ktorým budete čeliť.
Sommelier
Nechcel by si snáď od mobilného operátora aby zdvihol ceny v Bratislave, lebo tu je najviac príjmačov na km2, či riadenie letovej prevádzky aby zvýšilo ceny vzdušného priestoru nad Bratislavou, lebo tu je hustejšie, či elektrickú energiu, aby bola drahšia pri väčšom objeme...
Pri používaní komunikátora v skutočnosti nevzniká dopyt.
Cesta - komunikácia totiž nie je služba. Službu môže vykonávať až človek vo vozidle či bez neho pohybujúci sa po komunikácii.
Pretože komunikácie si medzi sebou vytvárajú subjekty trhu.
Je na trhu a globálnej ekonomike, aby dostatočne vedela odhadnúť jednotlivé potreby v rámci možností.