Reply on: KLF #68358:
K tomu sa radšej nebudem vyjadrovať, lebo by to nebolo objektívne. Nemám totiž rád vozidlá na báze SlintyHnusu/Shitelisu. A výzbroj od Škodovky podľa vyjadrení odborníkov tiež nie je ideálna a trojpólový motor s prídavnou prevodovkou tiež nie je lepší ako šesťpólový. Soplaris nie je zlý, ale radšej ako s výzbrojou Cegelec (ktorá nakoniec ani nebola pôvodne určená pre trolejbusy) by som ho videl s GANZ-om. A nakoniec, ako známy priaznivec SOR-ov, by som najviac uvítal NB 18. A hlavne - klobásy treba kupovať, toto mesto má potenciál na uživenie sa dvojnásobného počtu klobás, než chudobných 35.
Sommelier
Práve preto, lebo BA je krpata.
Nefandi si, že tú električku dostaneš pod zem rovno z mosta ešte pred cestou - je tam sklon a to veľký.
Ale pešia zóna nebráni električkám - sám si to pri obchodnej uviedol.
Okrem toho - na námestí SNP Nikdy (!!!) nebude pešia zóna, pretože je nevyhnutný vjazd do takých budov ako napríklad min. kultúry, či hlavná pošta (kopec kancelárií a obchodov). Že bude možno nepriechodzie ku kamennému námestiu je druhá vec - no tú tranzitnú dopravu cez SNP treba niekam odviesť, takže to odnesú okolité ulice...
Koľaje pod SNP dáš pod zem a na jeho úpätí budeš vyliezať s traťou na obchodnú a do tunela ? - Nichšt mógliš ! Je tam 52,0 ‰ sklon trate !
No a riešenie špitálskej si nedokážem predstaviť - preto som ten ťunel posúval až na Trnavské.
O novom moste nechcem veľmi polemizovať. Zámer sa dá zrealizovať aj bez momentálneho napojenia Petržalky.
Na rozdiel od Starého mosta - Štúrovej - odkiaľ povedie už len pomalodrážna električka bez reálnej vízie sa mi tunel pod Staromestskou zdá reálnejší.
Tie vjazdy tam nie je kde urobiť - a vedia to aj na magistráte.